Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die had ik al een aantal keer beluisterd via YouTube. Zeer sfeervolle track! Bij de versie op Bandcamp hoor ik wel een raar piepgeluidje aan het eind?

Zou ik zo een, twee, drie, vier, vijf, zes, niet zosnel weten!:D

Ik hoor dus geen piep, zal wel doof worden.:okdan:

Op YouTube klinkt de kickdrum ook krachtiger en is op 6:04 dezelfde harde fluit/piep te horen.

Hey Jos, ik kan het orgineel van de track Interface Phrase I nergens terugvinden. Heb je die ergens online staan?

Hier is ie weer.

https://soundcloud.com/phochos/interface-part-a

Heb bij bandcamp de tracks The Phochos Remix (Interface Part A) en Glaciers laten verschijnen met de titel Legowelt. Op Phochos - The Mix, het album, is de remix verwijderd. Bij V Is For Vintage heb ik de track Glaciers verwijderd, anders staat hij dubbel in de lijst.:okdan:

Laatst gewijzigd:
Er komt nog een albums bij op bandcamp, Sounds From The Unknown. Dat zijn leftovers van Haags Timmerbedrijf, The Percussion Club, Akku und Abbel en Phochos.

Hoi Jos, hoe bevalt de nieuwe Casio.

Vind hem erg moeilijk, maar ik zal er nog eens een dag voor gaan zitten. Zal morgen de hele dag ermee aan de slag, maar mocht hij toch echt te moeilijk voor me zijn gaat hij toch weer weg.:dubbel:

Vind hem erg moeilijk, maar ik zal er nog eens een dag voor gaan zitten. Zal morgen de hele dag ermee aan de slag, maar mocht hij toch echt te moeilijk voor me zijn gaat hij toch weer weg.:dubbel:

Je kunt hem toch gewoon terugsturen naar de winkel? Als klant heb je een x aantal dagen recht op het retourneren van gekochte goederen. Je zou gek zijn als je hem nu voor minder gaat aanbieden op Marktplaats/Synthforum.

En omdat je vanmiddag om 17:23 al wist dat je morgenmiddag er achter gaat komen dat hij inderdaad te moeilijk voor je is, zette je hem toen maar alvast te koop :?:stupid

En mag meteen weg (veel te ingewikkeld voor me):

Casio XW-P1, gloednieuw, even uitgetest, maar niet mijn apparaat. Mag weg voor 375 euro (Nieuw gekocht voor 399).

En omdat je vanmiddag om 17:23 al wist dat je morgenmiddag er achter gaat komen dat hij inderdaad te moeilijk voor je is, zette je hem toen maar alvast te koop :?:stupid

Ga hem toch maar houden, heb er weer aan gezeten en is toch iets makkelijker dan ik dacht. Ja, eerst de handleiding lezen, dat is altijd wat ik niet doe. Zal hem maar eerst goed helemaal doorlopen, want er zit echt enorm veel op.
Haal hem wel weer weg uit mijn verkoopthread over een paar dagen.

Toch echt een heel mooi ding.:okdan:

Ga hem toch maar houden
nadat je voor de 5e keer hebt besloten om het toch maar weer weg te doen...
Haal hem wel weer weg uit mijn verkoopthread over een paar dagen.
niet meteen idd want voor je het weet heb je toch nog een koper nutuulk...

Of houden tot de uiterste retourdatum is verstreken, dan kan ie hem daarna met een gerust gevoel (met verlies) verkopen.

Geintje. ;)

Maak maar gauw een track met dat ding! (nu het nog kan.. :D )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back