Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dit vind ik persoonlijk beetje teveel glijende commerciele dance

. Verder totaal niet mijn ding dit, dus puur even 'technisch':Wat een vreeeeeselijk afgezaagde, uitgemolken tekst. Maar goed, past wel bij de stijl. Verder totaal niet mijn ding dit, dus puur even 'technisch':
Ik vind haar timing niet helemaal lekker op sommige stukken. Ze zit dan teveel voorin de tel. Kwestie van even een stukje slepen denk ik. Er zitten veel pauzes tussen de zinnen, met wat delaytjes enzo zou je dat mooi kunnen opvullen.

Gewoon een leuke plaat met een goeie zangeres. Vakwerk!![]()
Pretentieloze plaat, dus per definitie weinig mis mee. :-) Het spreekt me niet aan verder, maar het is prima voor het genre. Als ik dan toch iets moet zeggen: die snare/clap in het refrein alleen op de vierde tel vind ik ook niks.
Klinkt lekker skeletvm. Leuke en goede zangeres
Ik zou zelf wat meer variatie in stab willen horen, of even iets ander als de stab:
Bijv dat bij 2 minuten iets langer vasthouden en niet na 15 seconden het rifje weer terug laten komen. |
De drums(kick o.a.) misschien iets meer ballen. Vind de kick soms wat wegvallen in de mix.