Subgroover
.1
Vorige week zat ik het nieuwe album van Anouk te luisteren en bij een van de tracks dacht ik: "Hey, daar moet ik een chillstep-achtige remix van maken..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Om even de link te leggen met een ander topic:
Heb jij officieel toestemming van het management van Anouk om dit te publiceren?
Paul
Telt dit al als publiceren, of telt "ik breng dit mp3tje uit en had graag dat je er 99 cent voor neertelde" pas als publiceren?Heb jij officieel toestemming van het management van Anouk om dit te publiceren?
maar dat ducken is er mij teveel aan
...
Telt dit al als publiceren, of telt "ik breng dit mp3tje uit en had graag dat je er 99 cent voor neertelde" pas als publiceren?
Je komt over als een klikspaan.....siert je niet.

Hoe het geschreven woord geïnterpreteerd wordt wanneer men er de intonatie van de stem niet bijhoort...
Cheers,
Exo.![]()
Ben ik helaas al vaak mee geconfronteerd.
Het ziet er op papier vaak anders uit dan dat je bedoelt. Papier komt veel harder over, want je leest sneller de letterlijke boodschap.
Paul

Oja?
Ik stel slechts een vraag...... (daar dacht ik aan doordat toevallig in ander topic op dit moment gesproken wordt over rechten e.d.)