Anouk - Stardust (AUDIOMiLF Chillstep Remix)

Vorige week zat ik het nieuwe album van Anouk te luisteren en bij een van de tracks dacht ik: "Hey, daar moet ik een chillstep-achtige remix van maken..."

mooie remix hoor. alleen de beat / stem mix verhouding vind ik niet goed. de beat druk anouk een beetje naar de achtergrond

verder heel mooi geluid :okdan:

Thnx. Ja het liefst had ik alle sporen los gehad zodat ik bijvoorbeeld de vocalen minder/niet hoefde te laten ducken, maargoed... die had ik niet... :)

Om even de link te leggen met een ander topic:

Heb jij officieel toestemming van het management van Anouk om dit te publiceren?

Paul

Heb jij officieel toestemming van het management van Anouk om dit te publiceren?
Telt dit al als publiceren, of telt "ik breng dit mp3tje uit en had graag dat je er 99 cent voor neertelde" pas als publiceren?

Het heeft wel een beetje meer subbassen nodig vind ik... van die dubstep dingen, maar dan die goeie

Telt dit al als publiceren, of telt "ik breng dit mp3tje uit en had graag dat je er 99 cent voor neertelde" pas als publiceren?

Publiceren is in principe beschikbaar maken voor anderen. Dus in die zin is dit publiceren.

Paul

Je komt over als een klikspaan.....siert je niet.

Oja?

Ik stel slechts een vraag...... (daar dacht ik aan doordat toevallig in ander topic op dit moment gesproken wordt over rechten e.d.)

Ik ga het toch niet vertellen aan een instantie

Maar als jij dit vertaalt naar klikken dan is dat blijkbaar jou perceptie en daar kan ik niets aan doen.

Paul

Hoe het geschreven woord geïnterpreteerd wordt wanneer men er de intonatie van de stem niet bijhoort... :geslaagd:

Cheers,
Exo. :mega:

Ben ik helaas al vaak mee geconfronteerd.
Het ziet er op papier vaak anders uit dan dat je bedoelt. Papier komt veel harder over, want je leest sneller de letterlijke boodschap.

Paul

Ben ik helaas al vaak mee geconfronteerd.
Het ziet er op papier vaak anders uit dan dat je bedoelt. Papier komt veel harder over, want je leest sneller de letterlijke boodschap.

Paul

http://nl.wikipedia.org/wiki/Emoticon

klinkt leuk..

dat refrein vind ik alleen niet mooi.. te dramatisch..

Oja?

Ik stel slechts een vraag...... (daar dacht ik aan doordat toevallig in ander topic op dit moment gesproken wordt over rechten e.d.)

Ik denk dan ook aan een ander topic waarin jij reageerde en bewonderend sprak over deze gast:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1655060#post1655060

maar als je even goed naar die video kijkt (op 720p zetten helpt, pauzeren op 7:19) zie je dat 'ie al die samples niet echt uit legale bron lijkt te hebben (Hy2rogen is dat zeker niet, en BEST.SERVICE.SOUNDS.OF.REVOLUTION.CLUB lijkt ook enigszins verdacht). Dat maakt dan de complete collectie aan Waves-plugins die 'ie even later opentrekt eigenlijk ook verdacht, benadrukt door het feit dat 'ie op z'n Facebook-pagina om donaties vraagt.

Dus, als we toch kritisch gaan zijn - leave no stone unturned!

M.a.w. - hier gaat geen mens zich druk om maken, dus lekker genieten van de muziek (ik vond 't een mooie remix) en laat dat maar aan de legal eagles van mevr. Teeuwe over, dan hebben die ook weer wat te doen ;)

Back