groupbuy Avantone mixcubes

Ik wil de mijne straks op de koptelefoonuitgang van mijn geluidskaart aansluiten met een stereo->mono verloop plug of kabeltje.

Weet overigens niet of dat nu echt de juiste methode is ivm met mogelijk oversturen van de ingang van de mixcube?

Misschien weet iemand dit:

Nu ik 1 Avantone kan overnemen van demian:okdan: zit ik te denken hoe ik dezen Avontone ga aansluiten zonder steeds van kabels te moet wisselen.

Ik heb zelf een Motu Ultralite MK3 Hybrid waar 1 main output op zit.
Nu weet ik dat er nog 8 outputs op zitten alleen weet ik niet of ik deze als outputs kan gebruiken voor 1 Avontone?
Of moet ik nu als voorbeeld een Mackie big knop kopen?

Welke sequencer gebruik je? In Cubase kun je dit makkelijk regelen via de control room. Andere DAW's zou ik niet weten eigenlijk

Nou ik heb ze binnen....

Eerste indruk: godver wat klinken ze slecht, precies wat ik wilde! :okdan:

Zonder dollen, m'n mixes klinken nu al dubbel zo goed. Echt een eyeopener.

het gaat niet altijd helemaal goed

Attachments

• baxgroup.png
    baxgroup.png
    16,8 KB · Bekeken: 140
Mochten mensen de actie bij onze conculegas gemist hebben wij hebben nog een aantal setjes ook gewoon voor maar € 299.00 per set en ook de passive hebben we voor maar € 199.00

pb me ff als je intresse hebt

Misschien weet iemand dit:

Nu ik 1 Avantone kan overnemen van demian:okdan: zit ik te denken hoe ik dezen Avontone ga aansluiten zonder steeds van kabels te moet wisselen.

Ik heb zelf een Motu Ultralite MK3 Hybrid waar 1 main output op zit.
Nu weet ik dat er nog 8 outputs op zitten alleen weet ik niet of ik deze als outputs kan gebruiken voor 1 Avontone?
Of moet ik nu als voorbeeld een Mackie big knop kopen?

Je kan 'm toch gewoon in output 3 prikken en elke keer als je iets over je mixcube wil luisteren knal je in de DAW je master gewoon naar output 3 ipv 1&2.

edit: whoops, nieuwe pagina niet gezien :D

watdefok met die voeding echt.

bijna even groot als de monitor zelf.

Ik heb besloten mijn overgebleven mixcube niet te gebruiken ivm andere prioriteiten.
Hij is nog niet gebruikt of aangesloten geweest. Pm maar bij interesse.

Back