Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze 😳
Dit brengt me ineens op een ander idee: zou er een Auratone emulator plugin bestaan?![]()
You naughty boy!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit brengt me ineens op een ander idee: zou er een Auratone emulator plugin bestaan?![]()

Ik heb zelf (passieve) avantones naast mijn B&W 802's en je gaat het niet redden met een HPF.als je via DAW werkt gewoon in je studio config een hpf aanzetten en een knop voor toggle op je keyboard
dan zit die in je MONITORING STRIP, niet in je mixbus en kan je supersnel A/B en

) ik heb nu al 3 sets monitoren K&H, TAD & JBL PA systeem kan de cubes ook niet echt meer kwijt
op m'n X-desk heb ik al een mono knop zitten, deze werkt prima voor monocheck

klinken deze dingen nou exact net zo kut als de originele?
![]()
...het is wel handig om de mix te checken voor bouwvakkers die rond lopen met een "dewalt" radio met 1of 2 spieker (s)en dat zijn er wel veel in de wereld lijkt me zo.http://www.kruis.nl/images/large/854944.jpg

Wanneer die dingen bedoelt zijn om kut te klinken lijkt het mij dat je er ook een kut amp aan hangt zodat je de meeste huis tuin en keuken ampjes nabootst.
Lijkt mij nogal overdreven om een goede amp aan zulke speakertjes te hangen.
dit.
. 't Ligt er maar aan waarvoor je ze gebruikt. Alleen 'kut' gaat geen €300 kosten.