Nieuwe Track: Dr. Rinkel - Sinister

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Beste Luisteraars,

Na een periode waarin ik niet zo productief ben geweest weer eens een nieuwe track op me Soundcloud gezet. Wederom heb ik de track in zijn geheel geproduceerd op de Ipad2. In elkaar gedraaid met Nanostudio en verschillende synths gebruikt waaronder Addictive synth en Magellan.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden dus kom maar weer op met jullie kritiek! :okdan:

Laatst gewijzigd:
Vrij eentonig, weinig variatie mis een freak chaos bridge of zo.

Bedankt voor je reactie Jaro!:okdan:

De track is inderdaad vrij eentonig. Komt denk ik om dat ik in eerste instantie het idee had om een hiphop beat te maken en die mogen wat mij betreft best eentonig zijn, de rap moet uiteindelijk voor de variatie gaan zorgen. Ken helaas geen rappers dus ja dat wordt lastig.

Verder weet ik niet precies wat je met een freak chaos bridge bedoelt maar het klinkt in ieder geval goed :D

Bedankt voor je reactie Jaro!:okdan:

Ken helaas geen rappers dus ja dat wordt lastig.

Probeer het hier eens: http://www.looperman.com/acapellas?page=1&gid=7&order=date&dir=d

Inhoudelijk: Ik werd net helemaal blij dat toen ik zeg dat je weer een track had geplaatst. Maar deze vind ik stukken minder goed dan de meeste van je andere tracks Rinkel! Ik denk dat het de mineur is en die lage brommende synth... Ik wacht graag je volgende track af.

Er gebeurt nu trouwens iets heel vreemds... Je track is afgelopen en meteen gaat hij door met de volgende track op je SC pagina, terwijl ik gewoon de embedded versie aan het beluisteren was. Maar eigenlijk word ik daar wel weer blij van ;).

Back