ik ga toch maar es mijn patchbay in gebruik nemen..... maar ben er nog niet helemaal over uit hoe ik em ga inrichten, ben dus wel beetje op zoek naar tips ed.... heb een standaard behringer dingetje die je per module op open, half-normalised, normalised en parallel kan zetten.... wat ik vnl wil is mijn outboard (SE50, SE70, trakmaster, stereo compressor, mic100 preamp) flexibel kunnen verbinden met mijn hardware of geluidskaart ins/outs of mixer..... ik heb een delta44 met 4 ins en 4 outs, en ongeveer 4 synths waarvan ik de meeste mono gebruik... heb een redelijk eenvoudige hardware mixer met 2 aux-sends, een alt-stereo out en een mix out (die laatste gaat naar mijn monitors)... in de huidige situatie gebruik ik mijn aux-sends om naar mijn geluidskaart inputs te gaan...eentje direct, de andere via de focusrite trakmaster...... de outputs lopen alle 4 naar mijn mixer.... met de prefade aux send kan ik zo submixen maken en die opnemen in mijn PC en tegelijkertijd monitoren via de 2e stereo out set....
anyway, wat ik wat meer wil doen is flexibele effect-paden opzetten waar ik zowel mijn synths als mijn soundcard output doorheen wil kunnen sturen..dus bv mijn pulse door de mic100, dan door de compressor, vervolgens de SE50 en dan de SE70 en dan de geluidskaart in, en dit wil ik dan op mijn mixer gewoon kunnen monitoren.... maar ik wil dit soort chains ook op mijn geluidskaart output kunnen zetten....dus een audio kanaal door zo'n chain heen, en dan weer opnemen en monitoren....
dus wat is voor mij de beste manier om mijn patchbay in te richten?
Olaf
anyway, wat ik wat meer wil doen is flexibele effect-paden opzetten waar ik zowel mijn synths als mijn soundcard output doorheen wil kunnen sturen..dus bv mijn pulse door de mic100, dan door de compressor, vervolgens de SE50 en dan de SE70 en dan de geluidskaart in, en dit wil ik dan op mijn mixer gewoon kunnen monitoren.... maar ik wil dit soort chains ook op mijn geluidskaart output kunnen zetten....dus een audio kanaal door zo'n chain heen, en dan weer opnemen en monitoren....
dus wat is voor mij de beste manier om mijn patchbay in te richten?
Olaf