shyftexhales
Ouwe rot
https://soundcloud.com/shyfte/roy-shyfte-pyongyang-routine
weer lekker vaag bezig geweest
weer lekker vaag bezig geweest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik zie niet wat de link is met de DPRK...Goeie titel ook.

k'snappum ook totaal niet... opvallende title maar dan zonder de body zeg maar...ik zie niet wat de link is met de DPRK...
toch wel want door de title denk je "opvallend, wat is het? aha een track, eens ff luisteren"... en het is dus loopjes triggeren met af en toe een andere pitch...Doet er ook helemaal niet toe.
Ben ik het niet helemaal mee eens, het gebruik van termen die (politiek) beladen zijn (Damascus, Teheran, Washington, 11 september 1944, om er maar een paar te noemen) lokt een reactie uit en/of tenminste genereert een bepaalde pre-conceptie....Doet er ook helemaal niet toe.

Onlangs ergens op het net gelezen, weet echter niet meer of het voor tape of cassette bedoeld was maar, blijkbaar was het vroeger wel de gewoonte om hi-eq wat hoger te zetten als je opneemt en dan weer die hi-eq waarden aftrekken als je van cassette naar een ander medium overzet.Heeft iemand nog wat advies voor de sound ? dit is mijn laatste project zonder interface want ik heb nu de akai EIE aangeschaft en kan mijn casettes nu uit tracken naar cubase ( 4 tracks) , dus ik kan verder aan mn sound gaan werken, iemand nog goede tips voor het afmixen met casette?
leuke connectie.vandaar de naam zo!
wat een geitewollesokke gedoe
en inderdaad, het ging helemaal nergens overDat zou kunnen, maar dat is toch geen enkel probleem? Of een plaatsnaam alleen al een politieke lading draagt, betwijfel ik overigens ten zeerste.Ben ik het niet helemaal mee eens, het gebruik van termen die (politiek) beladen zijn (Damascus, Teheran, Washington, 11 september 1944, om er maar een paar te noemen) lokt een reactie uit en/of tenminste genereert een bepaalde pre-conceptie....

Hey mensen,
Heeft iemand nog wat advies voor de sound ? dit is mijn laatste project zonder interface want ik heb nu de akai EIE aangeschaft en kan mijn casettes nu uit tracken naar cubase ( 4 tracks) , dus ik kan verder aan mn sound gaan werken, iemand nog goede tips voor het afmixen met casette?

Ik vind Noord Korea zelf een erg interessant land en vind het ook knap hoe de mensen daar leven, in een heel erg routine in elk geval zeker. Dat is wat ik met beats heb. v

Dat klopt maar ik vind dat juist het interresante eraan, anders had ik het New York routine of iets dergelijks genoemd..die mensen kiezen er alleen niet voor om zo routineus te leven
Dankzij een dictator moeten ze wel - dus tegen hun wil..
Terwijl jij juist zelf kiest om beats te maken...
Wss zou je in Noord Korea verkeersregelaar moeten zijn, zonder dat er autoverkeer is..

. Die eq tip vind ik trouwens erg aanlokkelijk klinken, morgen na werk meteen uitproberen!