Nightly Build
Go for what you know
Weer eentje klaar:
Lang mee bezig geweest. Graag ontvang ik feedback hierop.
Lang mee bezig geweest. Graag ontvang ik feedback hierop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ah je hebt ook al met zo weinig respons van doen![]()
Maar het klinkt absoluut lekker. Zit goed in elkaar. Sound aangenaam. Lekker basslinetje met een lekkere flow.
Eventueel zou je de algehele sound nog iets meer high-res kunnen laten klinken met een subtiele exciter of zo op de master, om het hoog iets meer sprankeling te geven.
Zeker aan het einde swingt ie lekker. Zit een goeie opbouw in dus!
Zou lekker klinken op een jazzy house-radio of zo.![]()
Of hoort iemand nog iets wat ik niet hoor?

Prima pop-club plaatje. Misschien in de intro wat scherp aan de oortjes, later niet meer....
Profi mix hoor!
Het kan aan mij liggen na een halve nacht zelf mixen, maar hij klinkt in de drums ietsje (niet heel erg) schel in de highmid range. Maar dat kan ook zijn omdat ik dus de halve nacht aan een vrij donkere, bass heavy mix heb zitten pielen en daardoor in een bias zit.
Verder zou ik die solo toeter rond 3.30 ietsje zachter zetten. Die is overigens wel cool, want weer eens iets anders qua sound![]()
Aan het eind dacht ik: "oh wat jammer, de drums lopen alleen door", maar toen de drums even later abrupt op de maat stopten besefte ik dat dat een bewuste keuze is; een soort van kleine inside joke, alsof je je drummachine vergeten bent uit te zetten terwijl de rest al gestopt is. Achteraf is dat dan wel een geinig einde zo.