Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
ik ruik jaloezie
Origineel geplaatst door Nolet
Ik ben jaloers op alle muziekanten die ik slecht vind....en degene die ik goed vind juist niet!
Gek zeg....volgens mij klopt hier iets niet.
Nou ja....nog maar een Kit Kat uit de machine halen....![]()
Ik zeg trouwens niet alleen door Enigma, maar durf wel te beweren dat mede door de geschiedenis van de synthmuziek (daar hoort ook Enigma bij en misschien jij wel), nu meer gasten (waaronder jij) achter de synthesizer zit.
Origineel geplaatst door Catalunya
Mede dankzij Enigma zijn wij nu zo verslaafd aan synths dat we niet meer zonder kunnen. Hij past echt wel in het rijtje Vangelis, Jarre en ga maar verder. Mede dankzij hun zijn mensen geinteresseerd geraakt in synths. Olaf je hoeft ze niet te bedanken, maar je hoeft die muziek ook niet af te kraken.
Als Olaf een vocalen sample in zijn nummer verwerkt, dan zal hij vast beinvloed zijn door Enigma, zonder dat hij er vanaf weet.
Hardleers die gozer
Groet Erik
Iemand?In de categorie "olie op het vuur": een collega van mij was een paar jaar geleden helemaal into trance; buiten gewoon gaaf om te horen vond-ie het ook echt muzikaal erg goed. Hij was het er ab-so-luut niet mee eens dat ik zei dat Trance hoofdzakelijk bestond uit bass + strings + lead + drums (waarbij alleen de lead echt een melodie speelt, daar gaat het vooral om). Totdat-ie een jaar later een totale alto was en trance de meeste stompzinnige muziek vond die er maar is...Origineel geplaatst door shappy1010
Want tegen olafmol & aanhang wil ik wel dit zeggen, grappig dat er zoveel bot en zwart wit commentaar komt uit gasten die Dance muziek maken of DJ zijn, wat in de "muziekwereld" (en dan heb ik het over toetsenisten, pianisten, bands etc.) niet eens als een serieuze stroming of niet eens als muziek gezien word. In die nummers van enigma hoor ik tenminste nog akoorden en noten. Makkelijk af te kraken als je er met je kale harses niet strak van wordt op een zaterdagavond. Bah soms haat ik Nederland.
Nou, als dat zou kunnen...Iemand?