Afblijven of afmaken?

Ik heb ergens wat teksten (moet even opzoeken) waar MGG kan inzingen... Moet wel veel stof uithalen (schoonmaken)

Ik vinnem ook best te doen maar ik zou de sound van de bass synth nog eens bekijken. Die mag net iets vetter en nijdiger. Catch my drift ?

Nog bedankt voor de comments :) Helaas is de PC waar ik het mee gemaakt heb (alweer) soort van historie..
Heb al wel weer de project file actief maar e.e.a. is zoek.. zal dus sowieso allemaal wel anders gaan klinken.. ga er ooit wel weer eens aan werken.. maar doe em ff in de ijskast voorlopig. :D
Heb van Skies een supergaaf idee (track en lyric) gekregen.. daar ga ik me dit weekend eens instorten :)

@ Pablo: Ik sta altijd open voor jouw lyrics.. en maak ik er zeker wat moois van :mega:

Wel, ik merk dat ik wat achter begin te lopen bij de geplaatste tracks. Had deze nog niet beluisterd.

Over het algeheel vind ik het een prima track. Waar ik moeite mee heb, is de beat. Die is naar mijn smaak veel te hupserig. Daar mag je wat mij betreft wel iets anders mee doen. De rest is top en vraagt erom afgemaakt te worden, ook als je missing files hebt. dan maar iets anders. Het idee is weer erg lekker namelijk.

Haha.. Die beat is nou precies wat zoek geraakt is.. :D maar daar rammel ik zo wat vervangends voor in.. :) Dank voor de comment Dr. :)

Ik vind de synth solootjes errrrrg mooi rond 1:30
En de akkoorden zijn sensationeel, precies mijn ding :))
Volgens mij hoef je er niet zo heel veel meer aan te doen, zang nog een keer terug laten komen aan het einde, beetje masteren

Thanx Jan. :) Volgens mij kunnen wij qua melodie-akkoord keuze wel door een deur.. :)
Momenteel staat ie ff in spreekwoordelijke ijskast, ook gezien het kwijt zijn van wat bestanden.

Back