Synthfreak
ff lekker resoneren
Hey Folks,
Uit een oud orgel sloopte ik vorig jaar een setje basspedals, waarmee ik ooit een keer DIY Taurus wilde gaan bouwen.. Deze zomer eindelijk tijd
... Na een paar dagen programmeren(Arduino) en en wat uren lassen/zagen/boren/spuiten etc is dit het eind resultaat.
Een twee oscillator wavetable synth met 5 golfvormen, lowpass filter en een simpele envelope generator. En we noemen hem OuterBASS
.. Het geen taurus(zowel qua looks en qua sound) maar ach we zijn weer bezig geweest. Ik heb een demootje opgenomen, met een kleine impressie maar ik moet nog even een souncloud account ofzo aanmaken.. maar komt eraan..
Greetzzz Synthfreak
Uit een oud orgel sloopte ik vorig jaar een setje basspedals, waarmee ik ooit een keer DIY Taurus wilde gaan bouwen.. Deze zomer eindelijk tijd
Een twee oscillator wavetable synth met 5 golfvormen, lowpass filter en een simpele envelope generator. En we noemen hem OuterBASS
.. Het geen taurus(zowel qua looks en qua sound) maar ach we zijn weer bezig geweest. Ik heb een demootje opgenomen, met een kleine impressie maar ik moet nog even een souncloud account ofzo aanmaken.. maar komt eraan..Greetzzz Synthfreak

Eindelijk een bestemming voor die baspedalen in het fietsenhok...