Gezocht: Alesis Andromeda A6

Status
Please reply by conversation.

djkoelkast

Ouwe rot
Titel zegt eigenlijk alles. Ik zoek een Alesis Andromeda A6. En niet eentje die in Keulen staat, want die heb ik al gezien ;)
Als het kan in/rond de Noordkop, of een 'meet-in-the-middle' ofzoiets, denk dat er wel wat te regelen valt gezien de prijs van dit instrument, is niet iets wat je even blind koopt en laat verzenden ;)

Heb je er een staan waar je van af wil laat het mij dan weten.

Aanbod gehad van iemand die in Engeland zat maar graag zijn Andromeda in NL wilde verkopen (buiten SF om trouwens). Dikke scam, staat o.a. ook op tweedehands.net.

Ik zoek gewoon iemand bij wie ik in person de machine kan halen of die hem in person komt bregnen ;)

Beste ,

ik heb een andromeda A 6 staan , wat zou je eventuele bod zijn ?? graag een PM aub

perfecte staat , heeft altijd thuis gestaan

stom he
is het al een week?

men denkt goud in handen te hebben ,
wat is er eigenlijk mis met die uit keulen?

ze zijn wel steeds meer gewild, misschien moet je zo'n kans niet te makkelijk voorbij laten gaan .
draagtas mee en met de trein, scheelt inderdaad paar uur, maar op de hoek zijn ze moeilijker te vinden

ze zijn wel steeds meer gewild, misschien moet je zo'n kans niet te makkelijk voorbij laten gaan .
draagtas mee en met de trein, scheelt inderdaad paar uur, maar op de hoek zijn ze moeilijker te vinden

Wat denk je dat dat kost met de trein? Ik woon echt in de meest verschrikkelijke uithoek van Nederland, hier is alles ver vandaan. Naar Keulen met de trein? Dat kost me 9 uur aan alleen reistijd (4,5 heen / 4,5 terug), als alle optijd vertrekt. Zal ook nog tegen de 100 euro aan treinkaartjes kosten.
Bovendien vraagt hij er te veel voor, ik heb hem al gesproken, hij wil niet afwijken van zijn veel te hoge vraagprijs.

Steeds meer gewild zeg je, maar ondertussen heb ik er al 5 te koop zien staan voor 2000-2500 euro en daar is er geen één van verkocht. Er is wel vraag, maar niet voor 2000-2500 euro.

jawel hoor 2350 is heel gangbaar, alleen op synthforum.l zie je ze voor lager, in de states gaat er rustig nog eens 250 bovenop zelfs
tis wel een fijne synth, houdt je wel even bezig

koop er dan een, vraag is waarom de lui niet reageren....
snap toch niet inderdaad waarom er in de vs zoveel meer voor betaald wordt dan alhier ?

Ik denk niet dat je je hier moet richten op Amerikaanse prijzen. Dat een product in Amerika veel opbrengt betekent niet dat het hier net zo veel opbrengt. Ik wil er graag een kopen, maar dan wel aan een normale prijs.
Zelfs de Marktplaats-verkoper die schade aan zijn A6 heeft wil er nog 2000 euro voor hebben, dat mag hij vragen, maar met schade keldert de waarde naar 1500 euro of minder, al zou ik er nooit een met schade kopen.

Status
Please reply by conversation.
Back