Gezocht: Alesis Andromeda A6

Status
Please reply by conversation.
die palstic zijkantjes kan je los wel vinden voor een paar euro, anders laat je er mooiere houten zijpaneeltjes voor maken.
zal je best lukken er 1 te vinden, succes !

ps die 3 op marktplaats staan allemaal voor ca 2500 euro en bij 1 is dat ook al geboden. de ander 2050 ( van jou ?) en de "kapotte" is toch niet zo erg kapot. zou toch eens rondkijken voor zijpaneeltjes, en dan heb je een hele leuke voor 2000...
maar goed, je zit er inmiddels zo in dat het vast wel gaat lukken. zie je dan misschien ook terug op het a6 electroforum.com forum?

1500 of minder voor een A6 met een mini hoekje eruit bestaat alleen in dromenland. En als je met de trein een A6 gaat verslepen heb je dik kans dat je bij thuiskomst ook een hoekje kwijt bent, het is geen Casio.
VS prijzen sturen de prijzen hier niet zolang kosten van shipment en douane de boel flink scheef trekken. De vraag naar A6'en in de VS kennelijk hoger dan hier. Wellicht moet de MP verkopers zich op die markt richten !
Normaal is wat er gemiddeld voor betaald wordt, niet wat jij redelijk vindt.
Bedoel je met meet-in-the-middle dat je'm op een parkeerplaats ruilt voor een zak centen? Niet erg slim om een hoop redenen, niet als laatste dat j'm niet kan testen. A6'en hebben bijvoorbeeld ook problemen met skippende encoders.

het is crisis en mensen denken nog op een zak met geld te zitten
wat een product waard is, wordt bepaald door de koper, niet door de verkoper
verkopers die inzetten met de verkoopprijzen van 2 jaar geleden blijven dus langer met hun spullen zitten.
Zo is het met alles op dit moment. De vraag is niet meer of iets zo veel waard is, maar wie vandaag nog voor zo veel te portemonnee wil/kan trekken en dat zijn er maar weinig

tja denk niet dat de a6 nou zo in prijs daalt , integendeel
als je er 1 wilt is nu een goede tijd, prijzen zijn redelijk, ze verkopen snel en wie voor een dubbltje op de eerste rang wilt zitten loopt de kans de deksel op de neus te krijgen
niet dat het mij wat uitmaakt, die van mij staat hier al lang en blijft hopelijk nog langer
en ik heb ruim het dubbele betaald van de huidige prijs

Op de terugkeer van sub € 2000 prijzen moet je niet meer hopen vrees ik. Wat mij betreft is de A6 aan de huidige prijzen nog altijd niet overgewaardeerd, toch niet in vergelijking met sommige andere klassiekers. Het blijft uiteindelijk de meeste uitgebreide analoge niet-analoge synth ooit gemaakt. Behalve een zekere heer Schmidt zal waarschijnlijk niemand zich ooit nog aan zo'n synth wagen en zelfs die Schmidt is niet bepaald goedkoop en heeft dan nog de helft minder voices. De mijne verkoop ik alvast niet.

ps die 3 op marktplaats staan allemaal voor ca 2500 euro en bij 1 is dat ook al geboden. de ander 2050 ( van jou ?) en de "kapotte" is toch niet zo erg kapot. zou toch eens rondkijken voor zijpaneeltjes, en dan heb je een hele leuke voor 2000...
maar goed, je zit er inmiddels zo in dat het vast wel gaat lukken. zie je dan misschien ook terug op het a6 electroforum.com forum?

2000 euro is echt te veel. Ik wil geen machine met schade waar ik weer andere onderdelen op moet schroeven. Op Marktplaats heb ik niet geboden, ik heb alle aanbieders gemaild om een dialoog te starten.
Wat men op Marktplaats biedt wil niet zeggen dat men het er voor geeft. Het feit dat ze er nog alle 3 op staan zegt mij genoeg.
Op dit moment is rond de 1800 euro een heel mooie prijs, hier zijn ze de afgelopen jaren ook voor verkocht, sommige wat meer, sommige wat minder. Gemiddeld kom je uit op 1800 en niet op 2900 zoals soms gevraagd wordt.

1500 of minder voor een A6 met een mini hoekje eruit bestaat alleen in dromenland. En als je met de trein een A6 gaat verslepen heb je dik kans dat je bij thuiskomst ook een hoekje kwijt bent, het is geen Casio.
VS prijzen sturen de prijzen hier niet zolang kosten van shipment en douane de boel flink scheef trekken. De vraag naar A6'en in de VS kennelijk hoger dan hier. Wellicht moet de MP verkopers zich op die markt richten !
Normaal is wat er gemiddeld voor betaald wordt, niet wat jij redelijk vindt.
Bedoel je met meet-in-the-middle dat je'm op een parkeerplaats ruilt voor een zak centen? Niet erg slim om een hoop redenen, niet als laatste dat j'm niet kan testen. A6'en hebben bijvoorbeeld ook problemen met skippende encoders.

Ik heb nooit 1500 gezegd. Een goed werkend model heb ik 1750-1800 euro voor over, maar geen 2500-2900 euro.

Zet een A6 te koop op synthforum voor die prijs en hij is binnen het uur verkocht. M.a.w. je zal veel geduld en geluk moeten hebben om er eentje aan die prijs te vinden.

succes !
hou ons op de hoogte svp
ik wil er ook nog wel 1tje voor 1800 euro,stap ik zelfs voor in de trein naar groningen

1800 is de prijs waarvoor ik en sunny er zonder nadenken nog een 2de zouden bijkopen, gewoon om eens te horen hoe zo'n 32 voice unison nu eigenlijk klinkt.

1800 is de prijs waarvoor ik en sunny er zonder nadenken nog een 2de zouden bijkopen, gewoon om eens te horen hoe zo'n 32 voice unison nu eigenlijk klinkt.

Zo ver van de 2000 ligt het niet af en zoek maar op synthforum, allemaal rond de 1800 verkocht, nooit een voor meer. Dat is dus een realistische prijs. Je kunt er ook 2500-2900 voor vragen, maar dan verkoop je hem gewoon niet.

Zelfs de Marktplaats-verkoper die schade aan zijn A6 heeft wil er nog 2000 euro voor hebben, dat mag hij vragen, maar met schade keldert de waarde naar 1500 euro of minder, al zou ik er nooit een met schade kopen.

Ik heb nooit 1500 gezegd. Een goed werkend model heb ik 1750-1800 euro voor over, maar geen 2500-2900 euro.

???

Ze werden paar jaar geleden voor 1.750 bij de musicstore gedumpt, nieuw....

Ah, je zoekt ook een TB303 voor 50 euro? Een Minimoog voor 250? Die verdomde markt ook! Weer te laat geboren! Het is je eigen keus en je kunt een verkoper niet dwingen. Hooguit geduld hebben. Succes!

Ah, je zoekt ook een TB303 voor 50 euro? Een Minimoog voor 250? Die verdomde markt ook! Weer te laat geboren! Het is je eigen keus en je kunt een verkoper niet dwingen. Hooguit geduld hebben. Succes!

Nee die zoek ik niet. TB303 staat nu toch ook niet voor 55? En een Minimoog toch niet voor 275?
Wat jij zegt is totaal onrealistisch, wat ik zoek is 10% minder dan wat men op Marktplaats vraagt. Het is een hoop geld en helemaal geen gekke prijs voor deze synth.

Status
Please reply by conversation.
Back