Gezocht: Alesis Andromeda A6

Status
Please reply by conversation.
Gereserveerd is nog niet verkocht......

Snap sowieso niet waarom een aantal mensen hier denken dat de marktprijs van iets alleen bepaalt wordt door de verkoper. Misschien tijd om weer eens de boeken in te duiken.

Waauw wat een lange discussie voor de A6 !! ik heb idd niet gereageerd tot hier toe omdat ik bijna nooit op forums kom en niet wist dat ik er geen Email van kreeg , ik ging ervan uit dat de reacties gemaild worden naar m'n email adres

anyway , ik ben er weer nu maar ik vind 1800 euro te weinig voor de Andromeda weg te doen , mss is ie niet meer waard, dat kan zo wel zijn maar dan laat ik hem staan en spaar ik nog een beetje …

sorry aan dj koelkast voor het late reageren in ieder geval ik begrijp jou standpunt ook !

Waauw wat een lange discussie voor de A6 !! ik heb idd niet gereageerd tot hier toe omdat ik bijna nooit op forums kom en niet wist dat ik er geen Email van kreeg , ik ging ervan uit dat de reacties gemaild worden naar m'n email adres

anyway , ik ben er weer nu maar ik vind 1800 euro te weinig voor de Andromeda weg te doen , mss is ie niet meer waard, dat kan zo wel zijn maar dan laat ik hem staan en spaar ik nog een beetje …

sorry aan dj koelkast voor het late reageren in ieder geval ik begrijp jou standpunt ook !

Waar zou jij hem wel weg voor doen?

Misschien wat veel 2500.. maar eigenlijk moet een Andromeda gewoon niet van eigenaar verwisselen.

Ik heb een aanbieding gehad vanuit Zweden, kan alle gegevens krijgen, 50% vooruitbetalen, de rest bij aflevering, verzenden in een flightcase, goede prijs, maar ik heb liever het geld in mijn zak dan straks geen synth :P

nou ja om voor niks naar spanje te rijden....
misschien kan je tegenlijk doorrijden naar nigeria?
lijkt me op z'n minst dubieus, instrument voor bijna 50%
van de huidige waarde, heb ik deze week al minstens 4 keer gezien( cs80, memorymoog, oherheimer en nu deze a6

keep on dreaming!

Status
Please reply by conversation.
Back