Roland geruchten??

Heb hem laatst nog horen draaien... beest gave set met veel breekbaar en ouwe jungle enzo. Geloof niet dat alle hipsters het snapte, integendeel. Er stonden aan het eind nog 5 halve mutsen in de zaal. Erg jammer.

Er komt nieuw stuff, vooral voor LIVE gebruik! :P

xthepusspuss.jpeg.pagespeed.ic.JDfeXOyzQ2.jpg

151885_5_600.jpeg

Cheers,
Exo. :mega:

Laatst gewijzigd:
kijk, daar haal jij dus je inspiratie vandaan...
werkt ook met een kaart met golfvormpjes neem ik aan?
hoe komt de bas eruit ?

volgens mij komt roland helemaal met niets, altijd een boel poeha en dan weer een dompertje
neen , dan liever korg en moog

Er komt nieuw stuff, vooral voor LIVE gebruik! :P

plaatjes

Cheers,
Exo. :mega:
ik vind ze wel mooi, maar dat had ik ook zonder deze padpakken gezegd... wel een beetje sad dat ze een mevrouw nodig denken te hebben om producten te kunnen slijten... weet roland niet dat synth-nerds alleen interesse hebben in lfo, cut-off en resonance knopjes ;)

uiteraard weer gebaseerd op de top secret MT32 soundchip in epoxy gegoten

dang, dat zou gaaf zijn een kleine MT32 met sliders en gekleurde lampjes ...MiniT-32 met de soundcanvas 808 kit erin :koffie:

OjJEEeEEaAa

soundcanvas kit is amazing

roland-sc-155-635079.jpg

Laatst gewijzigd:
Wat is nu het nieuws ?????? Een 303 hoop ik toch niet dat is echt een one trick pony. :gaap:

Maar Is dat echt ook zo of is dat perceptie vanuit je analoge bubble?

Geen idee, die dingen worden op veel meer plaatsen verkocht in de stad hier dan Roland spul samen met die microkeyboards en controllertjes, beetje de computer/DJ zaakjes die verder geen synths of keyboards verkopen.

Maar goed ze zijn een grof deel van hun synthmarkt kwijt geraakt aan VSTi's terwijl analoog verkoopt als een tierelier. Loop maar gewoon binnen bij je gemiddelde muziekinstrumentboer nu vergeleken met tien jaar geleden.

Er stonden aan het eind nog 5 halve mutsen in de zaal. Erg jammer.

sja.. elk feestje heeft een eind. Nog nooit meegemaakt dat alle gasten in ene in antimaterie opgelost waren.

De marketingstrategie van Roland was in de jaren 80 fenomenaal. Volledige JX3P verkopen maar alle parameters die te editen zijn onhandig wegwerken in menuutjes met een edit-slider, koop er dan maar, voor een halve synth aan geld, een editor bij.

Jij een Loland lack synth U220 kopen, jij een Loland uitbeleidingskaalt elbij kopen vool een sitar of andele sounds.

Ze toveren wel wat uit de hoge hoed, puristen als wij zullen het voor dumpprijzen kunnen opsnorren uit de kelders van Marktplaats. Zo gaat het immers ook met de (overigens niks mis mee zijnde) Micro Korg en Korg MS20 mini. Was gister nog bij Huijgens te Hengelo aldaar: 379 voor een Micro Korg, heb ze voor 170 op MP zien staan en de Korg MS20 mini voor 579 euro die nu ook al op onze marktplaats wordt verhandeld als ZGAN.

We zijn er voor de producent... zolang we deze pulp kopen.

Doe mij maar een beetje gate op de mono-jack... benieuwd of Loland in de nabije toekomst spul gaat releasen dat 'een beetje gate' nog lekker vindt. Ben er bang voor.

Laat me raden: een usb cowbell met een speaker in.... Roland reinvents the cowbell!:P

Back