[Minimal Techno] Natan Vance - Resistance

Lekker trackie weer! Zou alleen een syntje toevoegen als accent, een hoog arpje ofzo. De track is nu heel donker, een synthje zou hem iets toegankelijker maken. Als je dat wilt tenminste...

Lekker trackie weer! Zou alleen een syntje toevoegen als accent, een hoog arpje ofzo. De track is nu heel donker, een synthje zou hem iets toegankelijker maken. Als je dat wilt tenminste...
Dank je DjTT!:) Een synthje zou idd wat kunnen toevoegen, alhoewel het wel mijn bedoeling was om het duister te houden. Maar je hebt gelijk dat het net daardoor minder toegankelijk is. Anderzijds zijn er wel meer techno tracks die in de duistere sferen vertoeven, en ik hou er wel van persoonlijk. Echter is het de vraag of ze nog actueel zijn, veel van die tracks zijn al een paar jaartjes oud. Misschien zijn er tegenwoordig niet zoveel liefhebbers?

Anyway, alvast bedankt voor het luisteren en je input - dat waardeer ik altijd.:okdan:

Lekker! Precies wat ik bedoelde!

Lekker! Precies wat ik bedoelde!
Thanx! Zal nog eens kijken om m'n kick wat meer ruimte te geven, die reverb sidechain is er een beetje over waardoor hij aan kracht moet inboeten. Stay tuned!:)

De kick is bij v3 vele malen beter. Bij v2 leek het meer op een machine in een fabriekshal.

De kick is bij v3 vele malen beter. Bij v2 leek het meer op een machine in een fabriekshal.
Dank je Wootson, ik vermoed dat het door mijn eclectische smaak komt - heb hier platen van bvb Zoviet France en daar heb je soms ook echt het gevoel dat je naar een wasmachine zit te luisteren. Maar ik begrijp dat ik daar niet te ver mag in gaan en met goeie tips leer ik altijd iets bij, waarvoor mijn dank.:okdan:

Beter!

Back