Gouden Moog Knob

Mijn Moogerfoogers zijn ook geregistreerd. Denk dat ze geen knop hebben voor de Sattellite :D

join de club..

Nou het zal mij benieuwen

Over gouden Moog dingen gesproken, iemand ooit de bax 10 year MOOG gold edition (14995 eurootjes) beschrijving gelezen :D

'Deze limited edition Minimoog Voyager maakt zijn debuut op het Moogfest, een tweedaags festival in Asheville. Deze Voyager is net als de normale versie voorzien van een klassieke houten behuizing, afgewerkt met stijlvolle high-gloss pianolak. Dit om de Awabi parelmoer-decoratie aan de zijkant te accentueren. Maar natuurlijk valt de 24-karaats gouden afwerking het meeste op. Verder heeft Moog speciale doorschijnende kapjes gebruikt voor de potmeters (knobs) en is er een mystiek gloeiend Moog logo te zien. De hoofdtelefoonuitgang is verguld, schakelaars zijn zwart uitgevoerd, een gepersonaliseerde gouden plaat is voorzien op de behuizing. Om het feest verder compleet te maken krijgt u een certificaat van echtheid en een handgebonden handleiding. Eigenlijk te mooi om te gebruiken!"

Heeft iemand die hier?
Wellicht een betere belegging dan bitcoins ;p

Ja, leuk om naast Saddam's gouden Kalashnikov te zetten, als je die toevallig hebt slingeren.

ak47.jpg

Ik vind het een beetje een ding voor de Turkmenbashi's van deze wereld.

Ah, douane zal er wel schik mee hebben nu.

The%20Mob.jpg

word een beetje surrealistisch inderdaad

Ah, douane zal er wel schik mee hebben nu.

die zijn ze nu aan het wegen, en erin bijten, om te kijken wat voor materiaal ze in handen hebben.....:D

( komt die douanier thuis met een enorme plastic smaak in z´n bek, die er na 20 bier nog niet uit is....)

:mega:

Ik wil een houten Baars knop die naár bier smaakt :D

Gouden knop.. hahaha.. Messing dus, maw binnen een week grauw bruin.
Als je een bevriende goudsmit hebt. laat em dan een echte gouden maken! Als je het wil moet je er ook wat voor over hebben. :D

hij is aangekomen
maar liefs meer dan8 euro opstuurkosten hebben ze ervoor betaald
thanks moog !

Ik heb nog steeds niks.

Zal mijn 2de hands registratie misschien toch niet geaccepteerd zijn...

Back