Armin van Buuren Nova College Tour

waz

Hobbyhoer
Ola, muziek fanaten weet niet of jullie al op de hoogte zijn van onderstaande.

De uitzending is op vrijdag 13 september om 20.25 uur op Nederland 3!

Heel veel kijk plezier grtjes

Ik vond het best een leuke aflevering, Armin had een stuk meer te melden dan ik verwacht had.

Hier te zien overigens:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1365522

Ik vond overigens dat hij een goed punt maakte over die jongens van 18 (Martin Garrix bijv.) die in 1 klap super populair worden. Kijk maar naar Justin Bieber en Miley Cyrus hoe ze er nu aan toe zijn en hoe ze oospronkelijk waren.

Hoe bedoel je met hoe ze er aan toe zijn ? Geen idee wie Miley Cyrus is. Bieber is :r

Hoe bedoel je met hoe ze er aan toe zijn ? Geen idee wie Miley Cyrus is. Bieber is :r

Haha droog :D.

OT vond t meevallen die andere van Armin is cooler zie je hoe heftig zn leven is, vooral dat stukkie dat i met zn vrouw aan het onderhandelen is, gig of niet :D

Ik heb dat ook allemaal :D

Dat je moet kiezen tussen gig's, plek 1 of 2 ed. ? :P

Dit gister gevonden op Google +. Erg cool, openhartig en ruimdenkend, jammer dat als je iets wilt opsturen naar Armada dat het dan bij A&R managers komt of de secretaresse van de secretaresse ipv rechtstreeks bij hem.

Wat ik cool vond om te zien/ horen dat i naar anderen luistert, dat na doet, niet een exacte kopie maar een Armin van Buuren versie/ touch. Dat je van te voren moet bepalen wat voor een soort plaat/ album je wilt maken/ artiest wilt zijn, selling, ug. enz. enz.

Veel kijk plezier.

Back