Ik vond overigens dat hij een goed punt maakte over die jongens van 18 (Martin Garrix bijv.) die in 1 klap super populair worden. Kijk maar naar Justin Bieber en Miley Cyrus hoe ze er nu aan toe zijn en hoe ze oospronkelijk waren.
Ik vond overigens dat hij een goed punt maakte over die jongens van 18 (Martin Garrix bijv.) die in 1 klap super populair worden. Kijk maar naar Justin Bieber en Miley Cyrus hoe ze er nu aan toe zijn en hoe ze oospronkelijk waren.
OT vond t meevallen die andere van Armin is cooler zie je hoe heftig zn leven is, vooral dat stukkie dat i met zn vrouw aan het onderhandelen is, gig of niet
Dat je moet kiezen tussen gig's, plek 1 of 2 ed. ?
Dit gister gevonden op Google +. Erg cool, openhartig en ruimdenkend, jammer dat als je iets wilt opsturen naar Armada dat het dan bij A&R managers komt of de secretaresse van de secretaresse ipv rechtstreeks bij hem.
Wat ik cool vond om te zien/ horen dat i naar anderen luistert, dat na doet, niet een exacte kopie maar een Armin van Buuren versie/ touch. Dat je van te voren moet bepalen wat voor een soort plaat/ album je wilt maken/ artiest wilt zijn, selling, ug. enz. enz.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.