G
Guest
Guest
De PR boys gebruiken altijd de nieuwste media, desnoods maken ze nieuwe media. Zolang ze maar shit kunnen verkopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo coolhttp://www.deranova.com/
10 duizenden plays, 30 euries
Facebook idem, he ik wil helemaal niet zoveel vriendjes
.Je verhaal klopt niet, facebook, youtube, soundcloud ed niet wordt meegenomen voor de charts, dus niks chartsTis heel simpel, SC likes / listens geven je meer exposure, je gaat omhoog in charts en komt automatisch in top lijstjes

nee heb die idd nog niet gevonden en wist niet van het bestaan af >< had idd ook nog niet gegoogled op tvoh....maar weet nu wat het is
Maar eehm soundcloud lijst wordt niet meegenomen voor de charts hoor.
Waar op SoundCloud ook gretig gebruik van word gemaakt is het "liken" van andermans werk waardoor je zichtbaar word op diens profiel. Ik heb al mensen voorbij zien komen met honderdduizenden likes. Blijkbaar loont dit gedrag want ze houden er enkele tienduizenden followers op na.
(word er niet rijk van hoor, maar de kosten van de release haal ik er meestal wel uit)
). Dat was vóór het VST tijdperk. Ik heb daarna een jaar of 10 lopen snurken en de wereld was totaal anders, werkelijk iedere klojo met een PC en internet connectie is nu "producah" De genres zijn niet meer mijn ding, het ecosysteem heb ik een hekel aan en de overvloed van content is misselijk makend. 
géén druk op jezelf, geen verwachtingen, puur voor eigen fulfilment en beschikbaar voor degene die het leuk vind.
Vroeger had ik nog wel eens de illusie om proberen beroemd te worden (iedereen mag dromen).
Géén verwachtingen meer hebben en gewoon écht je eigen ding doen, werkt IMHO echt bevrijdendgéén druk op jezelf, geen verwachtingen, puur voor eigen fulfilment en beschikbaar voor degene die het leuk vind.
https://soundcloud.com/birdfeeder/jurassic-park-theme-1000-slower
"Jurassic Park Theme (1000% Slower)" heeft 1.500.000 hits en 4000 likes
De wereld is en nep en volledig gestoord(wel netjes getimestretched trouwens)

apart ik like, follow bijna niemand, post alleen muziek.....en toch wordt er bij mij ge-liked ed. geen honderden tegelijk, maar jaJa daar ben ik ook achter gekomen.. Sinds ik regelmatig wat nummers like en wat random feedback geef op nieuwe nummers in mijn genre van "wow", "great" of "very good" zie ik mijn plays, like en followers flink stijgen! En als ik een tijd niet actief ben zie ik mijn plays ook flink dalen, dus het werkt echt..

eens, maar dan krijg je harries die je "succes" gaan koppelen aan oa views, of je geblogd wordt oh ja en of je op 1 gaat staan in beetpooort enz. enz..Vroeger had ik nog wel eens de illusie om proberen beroemd te worden (iedereen mag dromen ).
Géén verwachtingen meer hebben en gewoon écht je eigen ding doen, werkt IMHO echt bevrijdend géén druk op jezelf, geen verwachtingen, puur voor eigen fulfilment en beschikbaar voor degene die het leuk vind.

`now you talking De manier om in de charts te komen, zo makkelijk is het idd.Het is hetzelfde als een single uitbrengen en dan de record company die 1000en singles kopen zodat de artist in de top 10 binnenkomt en zo in de public eye is.
.

hihi, rijk hoef je er ook niet van te worden, rest van je verhaalIk ben inmiddels zo arrogant dat ik gewoon mijn ding doe, zonder facebook, zonder online marketing, zonder social networking etc etc.
vinden mensen me leuk genoeg om te delen, dan ga ik viral, niet leuk genoeg ook goed.
ik heb m'n eigen label, dus wat ik de moeite waard vind pleur ik op Beatport en alle andere online stores en het verkoopt ook nog (word er niet rijk van hoor, maar de kosten van de release haal ik er meestal wel uit)