Posy - Office Space - feat. BoB

Heb 'n paar weken terug contact gekregen met skies nadat ik een zangdingetje had gepost op SF.. toen dus van hem het idee.. de schets van deze track en lyric mogen ontvangen.. en meteen overtuigd :D

Na een week lang cyberjammen nu dus het resultaat.. oh en skies.. die video is te grappig gewoon... geniaal!! :D :halleluja:halleluja

Lekker hoor! Die stem.... elke keer weer indrukwekkend. En lekkere akkoorden.

Nog 1 mixdingetje: de drumtrack heeft nogal veel hoog bij mij op de installatie, de combi van ride en reversed clap, mss 1 van beiden beetje anders eq'en?

Thnx mensen.. :okdan:

@ Raphie: 'k Weet het.. van die naam.. 't was me begin dit jaar bij een release al duidelijk geworden. :D
Maar met die punten eruit gesloopt is dat geen punt toch?? Je moet als B.o.B. fan dan wel heel erg in de war zijn dan lijkt mij 8D

Ik werd trouwens al zo genoemd ergens in 2009..voordat Bee O Bee bekend was zie ik nu :P
Vond mijn oude forumnaam minder geschikt voor mijn vocale avontuurtjes.. vandaar dat ik de afkorting wel een goeie vond daarvoor ;)

Van welkefilm komen die beelden ook al weer? Heb hem volgens mij wl gezien maar kan ff niet meer op de titel komen
Office Space....
Ik legde al snel de link met die film, dus toen kon een videoclip niet uitblijven :) En het leek me ook een leuke naam voor de track.

Heel mooi lied en natuurlijk weer heel leuk ingezongen door Macgyvergear! :D Ik vind uw artwork op uw soundcloud ook mooi met die bloemen!

Dank voor de comments, het kijken en luisteren.. al was mijn aandeel slechts veel geschreeuw en weinig wol natuurlijk.. :D
Alle eer gaat natuurlijk uit naar skies die dit idee muzikaal en visueel vorm gegeven heeft.. En eh..de Vimeolink doet het nog steeds ;) :okdan:

Back