Alto vs Behringer (übercompact mixer gezocht)

Begrijp ik nu goed dat het hier om de prijs van de Mackie VLZ3 802 gaat?

Ai, ik zie net wat je huidige lokatie is :) Verstuurt de musicstore niet naar Argentinie? Daar is -ie € 229.

Attachments

• 802.jpg
    802.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 131
er staat een spirit notepad op mp. 4 x mono 2 x stereo fx send. fijne mixer. en kan wel tegen feedbackloops.

Ai, ik zie net wat je huidige lokatie is :) Verstuurt de musicstore niet naar Argentinie? Daar is -ie € 229.

Crash course Argentijnse wisselkoersen:
- Het is niet mogelijk om pesos te wisselen tegen buitenlandse valuta. Tenzij je twintig formulieren invult vijf uur in de rij gaat staan en dan mag afwachten of en hoe veel je krijgt.
- Verschil tussen officiele eurokoers en illegale eurokoers is bijna 65%
- Bij iedere besteding in het buitenland met bijvoorbeeld creditcard wordt er standaard 25% over de aankoop gerekend buiten alle andere kosten

Dus stel dat ik hem bestel voor 240 plus 40 verzendkosten plus 25% buitenlandse besteding belasting van de regering plus wisselkoerskosten kom je uit op zo´n 340 euro / 450 dollar. En dan is de douane er nog niet aan te pas geweest.

Crash course Argentijnse wisselkoersen:
- Het is niet mogelijk om pesos te wisselen tegen buitenlandse valuta. Tenzij je twintig formulieren invult vijf uur in de rij gaat staan en dan mag afwachten of en hoe veel je krijgt.
- Verschil tussen officiele eurokoers en illegale eurokoers is bijna 65%
- Bij iedere besteding in het buitenland met bijvoorbeeld creditcard wordt er standaard 25% over de aankoop gerekend buiten alle andere kosten

Dus stel dat ik hem bestel voor 240 plus 40 verzendkosten plus 25% buitenlandse besteding belasting van de regering plus wisselkoerskosten kom je uit op zo´n 340 euro / 450 dollar. En dan is de douane er nog niet aan te pas geweest.

Jee, daar wordt je niet vrolijk van.

Het is waarschijnlijk ook geen interessante optie om een nieuwe vanuit NL, maar zonder doos en met een paar stukken tape ('gebruikt') erop geplakt door familie naar je op te laten sturen? Als ware het je eigen mixer uit NL is?

Back