G
Guest
Guest
Is die er ook in 19 inch rack, kom niet zo wegwijs uit alle Emu modules.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net een EMU Command Station XL7 verkocht, maar dit is voor mij de beste drummachine.

Een SP1200 lijkt me trouwens wel een mooie drummachine voor mezelf... Het wordt tijd dat iemand me die eens cadeau doet ofzo![]()

Iemand van jullie ervaring met een MPC-2500 of een MPC-1000? Beiden kosen ze niet bijzonder veel en qua opslag zijn er genoeg mogelijkheden...
Of misschien zelfs die kleine 500, ik weet niet in welk opzicht die limitaties heeft...

Dat zou een Proteus 2000 met de dance card zijn of de Audity of Xtreme Lead ofzo maar die hebben niet de sequencer...in principe zijn al die modules hetzelfde maar met andere cards erin
XL7 heeft een synth sectie met 16 draaiknoppen voor synth functies, en een fijne sequencer, en pads om noten in te kloppen. Dat hebben die 19 inch units niet. In de basis is de XL7 gelijk aan de Extreme Lead module.
Ah ga dan voor een SP12 nog dikker en vetter dan een SP1200 maar met extreem weinig sampling memory maar vast wel the modden met USB drive ofzo![]()
Je kan een aantal e-mu's ook icm. een Emu E4 en 32mb flash simm's voorzien van eigen geluiden.
Iemand hier die een 32mb E-mu flash simm heeft liggen, ik heb wel interesse.
Roland m-dc1 zit vol met 909 808 cr78 kit variaties