Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek iets in 19 inch met veel drums aan boord, sequencer hoeft niet. Zit de "dance card" standaard in X-lead?
Hoop dat dit samen kan vloeien met TS.
Ik heb de XL7 ook gehad en was er niet stuk van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond de synths en ook de filters vrij dun klinken. Was er ook niet iets raars mee aan de hand dat er geen 'undo' op zat? Ook de effecten werken net zo vaag als de esi samplers.. geen send level maar alleen 4 bussen om te kiezen. Dus 4 verschillende effect instellingen...
Hij ziet er wel supertof uit en is erg sterk qua bouw...
Als 'beste' drummachine zou ik er een kiezen die samples kan afspelen. Dan zit je tenminste niet vast aan een bepaalde sound. Een MPC-2000xl lijkt me wel wat..
De X-lead is een leuke synth maar qua drums is die niet erg bijzonder. Dan zou je er een extra kaart in moeten stoppen; die zit er niet standaard in.
dan lijkt me een MPC of een RS7000 zon'n beetje precies wat je wilt.
Denk dat ik zelf op zoek ga naar een Orbit 3, daar zitten standaard de leukste drum in lijkt mij.
Ik ben geen mpc kenner maar volgens mij werken ze net als Akai samplers met 4 samples per key, getriggerd door velocity.. das cool..