Luctae
syncopaat
Ik zit ook te kijken naar een Crimson, maar heb nog wel wat vragen... Misschien dat jij een antwoord hebt djtt?
Als het gaat om de inputs zeggen ze dit:
Stel: Ik wil een vocal opname doen via pre 1. Op line 1/2 en 3/4 heb ik synths aangesloten, maar die bespeel ik niet. Doet pre1 het dan wel gewoon, of moet ik de synth op line 1/2 fysiek los maken?
Ik vind het niet zo erg om wat i/o in te leveren (heb nu een steinberg MR816X), maar heb geen zin om steeds te moeten prikken...
Heb je de pre's toevallig getest met een ribbon mic? Zo ja hoe is de gain?
Hoe verhoudt de DAC zich ten opzichte van de concurrentie? zoals apogee, rme en steinberg?
Ik zag dat er voor Mac een HAL driver beschikbaar is, die zou beter zijn dan CoreAudio? Weet iemand daar iets van?
Als het gaat om de inputs zeggen ze dit:
The input selection follows this provision:
Line 1 has preference over Mic Input 1
Line 2 has preference over Mic Input 2
Instrument input 3 has preference over Line input 3 Instrument input 4 has preference over Line input 4
Stel: Ik wil een vocal opname doen via pre 1. Op line 1/2 en 3/4 heb ik synths aangesloten, maar die bespeel ik niet. Doet pre1 het dan wel gewoon, of moet ik de synth op line 1/2 fysiek los maken?
Ik vind het niet zo erg om wat i/o in te leveren (heb nu een steinberg MR816X), maar heb geen zin om steeds te moeten prikken...
Heb je de pre's toevallig getest met een ribbon mic? Zo ja hoe is de gain?
Hoe verhoudt de DAC zich ten opzichte van de concurrentie? zoals apogee, rme en steinberg?
Ik zag dat er voor Mac een HAL driver beschikbaar is, die zou beter zijn dan CoreAudio? Weet iemand daar iets van?