Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Exilim
Waterkoeling aanschaffen is een veel betere oplossing heb je geen geluid meer van allerlei ventilatoren in je comp. Tegenwoordig heb je leuke setjes voor zo'n 160 eus en dan is je geheugen en je processor en eventueel je grafische kaart gekoeld. Je hoeft ook niet bang te zijn voor kortsluiting bij lekkage want de vloeistof die erin zit geleid geen stroom.
Maar het scheelt toch heel wat decibelletjes als je er waterkoeling in stopt. Je heb dan als het goed is nog maar twee ventilatoren draaien. Bovendien bestaan er ook stille vents voor in je voeding. Dit alles gepaard met een GOEIE lownoise kast blijft er nog maar weinig geluid over. Maarja er zijn natuurlijk altijd mensen die zich kapot ergeren aan een klein ruisje wat uit de comp komt.Origineel geplaatst door mono-poly
ik heb laatst een enermax voeding gekocht en ik merk eigenlijk geen verschil met me oude![]()
Origineel geplaatst door Musicmaker
Is de pc helemaal stil te krijgen? Of in ieder geval zo stil dat ik um niet meer hoor in m'n microfoon opnames?
als je beetje je best doet wel, en anders wil een gate de rest van je noise wel weghalen....

Voordeel is wel dat die Enermax voedingen een veel hoger rendement heben dan een standaard el-cheapo voeding. Misschien is het geluidsniveau hetzelfde, het scheelt toch in de elektriciteitsrekeningOrigineel geplaatst door mono-poly
ik heb laatst een enermax voeding gekocht en ik merk eigenlijk geen verschil met me oude![]()

Origineel geplaatst door MSXUser
Voordeel is wel dat die Enermax voedingen een veel hoger rendement heben dan een standaard el-cheapo voeding. Misschien is het geluidsniveau hetzelfde, het scheelt toch in de elektriciteitsrekening![]()