Voormalig GEM service centre?

etaoin

Brodgar Tech
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen moet zoeken, dus ik begin maar eens hier. De GEM realpiano's kregen firmware upgrades via een "upgrade board" (niet meer dan een EPROM op een printje), dat je op het main board kon prikken.

Ik ga er even vanuit dat niemand hier die zomaar heeft liggen, maar misschien weet iemand hier wel wie de voormalige importeur was, of nog beter wie het Nederlandse Service Centre was.

Zover mijn ervaring gebeurt er veel bij Music Service Center in Beegden, Limburg.

Maar of dat ook voor Gem was, weet ik niet.

Ik zie inderdaad dat zijn officieel serviceverlener voor GEM zijn volgens hun homepage (dat moet zijn "waren" eigenlijk, want GEM is al een tijdje failliet). Thanks. Zal ze aanschrijven.

Music Service Center geeft aan dat ze de update-boards niet meer hebben. Ik snap niet helemaal dat je die als service center weg zou gooien, maar blijkbaar is dat wat ze gedaan hebben.

Dus nog op zoek naar een mogelijke ander bron die misschien oud GEM spul heeft liggen...

Ja, die eerste site ken ik, maar het feit dat alle doorkliks 404's geven en de site niet meer is geüpdate sinds 2009 (het jaar dat GEM over de kop ging) belooft niet veel goeds. Ook de Yelp reviews geven aan dat die zaak niet meer bestaat.

Maar die orgel site ken ik niet, die zou ik nog eens kunnen aanschrijven.

ik ga nog even verder zoeken of ik een email van Artie heb.

Back