• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase SX, met dongle & manual

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Okay, ik heb dus besloten Cubase SX van de hand te doen. Ik gebruik het gewoon te weinig. Speel liever met de mpc3000le. Voor 350 euro mag deze van eigenaar wisselen. Gezien de huidige winkelprijs lijkt me dit geen slechte prijs. Eventueel wil ik de laatste update nog op cd meegeven. :D

Attachments

• cubasesx.jpg
    cubasesx.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 86
weinig kans dat ik dat binnen een aantal maanden kan betalen (er staat meer in de planning)
Jammer wel... maar ja, niets aan te doen.

Okay, ik verlaag de prijs tot 325 euro. Lager ga ik overigens niet dus onderhandelen heeft geen zin.

Sander02, Cubase SX. De laatste update die ik binnengehaald heb was 1.06. Ik heb nog niet gecontroleerd of er een nieuwere update is, maar dat doe ik wel als het pakket verkocht is. Zelf doe ik er niets meer mee.

Btw, op dit moment is er een geïnteresseerde, die eerst wat bij BMI wil navragen.

Origineel geplaatst door 6 trak
kijk aan... een compleet pakket... das heel wat beter dan een gelooide versie zonder handleiding...
want van vragen binnen het forum over software die niet gekocht is omdat ze de handleiding niet hebben of geen juiste kraak hebben we nix an nutuulk... :)

Ik heb dus een betaalde SX met Dongle .. Maar dat boekje wat er bij zit is ruk !

Dextah, voor iemand die nog nooit en te nimmer een soft sequencer heeft gezien is dit "waardeloze" boekje zo ruk nog niet. Als je gelijk begint met de 700+ pagina's tellende handleiding ben je nog wel even bezig voor je het snapt...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back