Omdat ik vaak geen zin heb!

Vet hoor die track "Office space", en als dat jou zang is?, altijd welkom natuurlijk een goede stem!!!! :}

Thanx :) Zo zie je maar wat een mooie samenwerking kan brengen :okdan:

Maar eh.. dan is het vast niet erg dat ik me bij het uitleven op de zang de lyrics ook een beetje aanpas her en der :D

Zit trouwens qua productie ontzettend goed in elkaar.. Lekkere gitaartjes ook :mega:
Maar zeker om dit qua productie te realiseren in die tijd :halleluja
Herinner me nu ineens weer jouw post op een trackje van mij.. paar terug..
Had je voor deze de EWS64 gebruikt? ;)

Thx @ 6Trak. @MacGyver, ik gebruikte toen de Terratec ews88mt, en gebruik deze nog :}

de stem maakte de track helemaal af... of... de stem heeft de track helemaal afgemaakt :D

:mega:

:dubbel::dubbel:.. de woordspeling is weer groot vandaag.. :erm: maar dat kan natuurlijk helemaal niet. :D
Nou ja.. als ik geen last meer heb van dyslexie.. ben ik blind 8o)

@6Trak, niks slechts over mijn ex, wat haar stem betreft dan :D:halleluja

@MacGyver, natuurlijk mag dat!, ben zeer benieuwd wat jij met jou zang hiermee kan zal doen :}

helemaal niets mis met deze tracks. leuk!

@6Trak, niks slechts over mijn ex, wat haar stem betreft dan :D:halleluja

:D six schud ze gewoon zo uit z'n mauw.. :halleluja bedoeld ie verder niet zoveel mee :) beetje lachen op het SF ben ik wel voor :mega:

Maar eh.. Klinkt meer dan goed de Terratec.. ben toch wel een beetje fan van dat merk geworden.. en de EWS64 vind ik nog steeds een mooi stukje historie. :)
Gebruik zelf een EMU1616m en 1820m en voor de mic een Yamaha i88x samen met een 01x. Wat ouder spul maar werkt prima voor mij :)

Ben de humor zelve hoor, en ken 6 Trak inmiddels al wel n beetje volgens mij? :}. Draai mijn systeem nu nog op XP, maar wil toch gaan overstappen naar W7, en jawel ik drivers gevonden voor de Terratec {gewoon die van de Phase88 gebruiken}, dus ik ga eens een poging wagen, want ik ben toch wel verknocht inmiddels aan mijn oude trouwe ews :}

Kijk :mega:

Ben zelf ook nog niet zo heel lang over op Win 7 64bit.. wel met beta drivers maar werkt nu best goed.. Vind dat zelf altijd wel leuke experimentjes het dan weer draaiend te krijgen... en nieuw kopen kan altijd nog. :)

Helemaal mee eens!. en ik weet nu eenmaal hoe mijn soundkaart klinkt. Zeg niet dat er geen betere zijn, maar ik kan er inmiddels mee lezen en schrijven :}

Even totaal wat anders, samen op een magische avond dit nummer gemaakt, in een paar uur tokd

Attachments

• sanne-02.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 53
of deze ook uit een vroeg tijdperk, want ik had destijds alleen maar een sampler "}, e alles in een take "}

Deze dus

Attachments

• dance the night away.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 56
Nou houd ik op

Attachments

• feel like moving on remix.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 56
Grappig, toen ik de eerste paar maten van de eerste track hoorde, moest ik direct aan Mac The Man denken. heerlijke trekkies, fijne sounds, prima vocal ook (sorry).

Ben zeer benieuwd naar de vruchten uwer samenwerking.

Zitten weer lekkere dingen tussen..
Dance the night moest even op gang komen.. maar ondanks de mindere geluidskwaliteit en de cliche Braziliaanse drumband sampeltjes voel ik de vibe wel weer :okdan: Vocalen zijn erg lekker btw :)

Die track met gitaar en shakers is erg mooi gedaan.. speel je die gitaar zelf?

Feel like moving on is duidelijk uit een andere periode :D Zit erg goed in elkaar.. en mooie productie :okdan:

Grappig, toen ik de eerste paar maten van de eerste track hoorde, moest ik direct aan Mac The Man denken.

:) :mega:

@macGyver, van Dance the Night heb ik alleen nog maar deze opname helaas, was ook n soort van demo, is wel een mooie nieuwere versie van te maken lijkt me.
Nee de gitaar is ingespeeld door een vriend van me, erg goede gitarist mag ik wel zeggen :}
Leuk om hier zo reactie op te krijgen, want heb nooit niks meer met die stukken gedaan. Ik kijk echt uit naar onze samenwerking!!!!

Back