Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enkele ohms vind ik best wel veel, het zou bijna onmeetbaar moeten zijn, alle metalen delen van pots switches enz die geen elektrische verbinding met het component hebben MOETEN geaard zijn want anders gaan ze idd als antenne werken.
En de GND moet als ster vanaf de voeding worden aangelegd, dus niet bv de GND van je jack connectors ergens van een andere print afplukken...
Wat betreft het ster aarden,
![]()
je ziet dat de aardingen duidelijk gescheiden zijn, maar als ik test op continuiteit zijn alle gele dots met elkaar verbonden.. vreemd denk ik?
En als je tussen de verste uithoek van de PCB (zo ver mogelijk van waar de GND draad naar de voeding gaat) en de PSU Ohm meet?
Het zou enkele Ohms moeten zijn.
Hoi
Ik ga er eerst zelf eens een proberen. Ondertussen de printjes ontvangen. En een oude 18 VAC adapter gevonden. Zou dat kunnen werken?
grtz
R
Dus hoeveel lessen over het 1.0 board van toepassing zullen zijn op versie 2.0, we zullen het zien.
Leerrijk wordt het dan wel.
.. Zal ook wel stom foutje zijn, sta er soms van versteld hoeveel van die stomme foutjes ik durf maken, terwijl ik wel redelijk gestructureerd te werk ben gegaan.
Klinkt als een tof project. Heeft er iemand enig idee wanneer de yocto kits weer leverbaar zijn?
ik zou lekker wachten op die V2 batch