Rvooh
Gepokt en gemazeld
nope, zelf niet meteen van plan ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij vertellen waarom er eigenlijk een AC voeding nodig is? Erg ongebruikelijk voor zwakstroom apparatuur...?

)Het grootste probleem is dat ac/ac adapters in de eu niet meer verkocht mogen worden vanwege een nieuwe wetgeving, je ziet ze dan ook bijna nergens meer, die Duitse site beweert hem nog wel op voorraad te hebben, dus ga die wel bestellen, dank je voor de link!
Ehh, nieuwe regels ?, hoezo dan ?, waar kan ik dit teruglezen ?

Een "ac/ac adapter" is natuurlijk niets meer dan een losse trafo. Die zijn zonder de behuizing er omheen volgens mij helemaal niet illegaal en nog overal te koop, dus er is altijd een oplossing al je een beetje wilt DIY'en.
Ik ben nu bezig met de noise section, maar probeer nu 130 mv in te stellen op de TM4 maar krijg alleen een fluctuerend voltage te zien op mijn multimeter (FLUKE 179) en niet een constant voltage, ligt dit misschien aan mijn meetpennen? ( heb niet van die klemmetjes eraan, enkel smalle meetpinnen namelijk )

Bij mij zwabberde het voltage nogal maar niet meer dan 5-10 mV geloof ik. Ik kon dus wel zien dat het rond de 130mV zat.
Ik gebruik een Fluke 177; heb er speciaal hiervoor inderdaad van die klemmetjes bij gekocht. Mooi spul maar niet goedkoop. Ik beschouw wat ik aan extra gereedschap heb besteed tijdens de Yocto maar als een 'reden' om de Nava te gaan bouwen.![]()
Check om te beginnen gewoon de kabel tussen de 2 pcbs