Hoe goed is dit?

het is goed !
niet m'n stijl ( dan zou het wat korter mogen ) maar leuke stukjes. kan je wel een paar nummers van maken

geen tijd om goed te luisteren nog maar een ding:

het klinkt erg dof. alsof het ingeblikt zit in een stoffige kartonnen doos.
(kan ook aan mijn griepje liggen)

ik mis een lekker clapje, shakertje en evt een pakkende sample en hier en daar wat akkoordjes (je zou er iets meer mee kunnen) maar als dit bedoeld is als minimal zeg ik goed qua productie.

lekker nummer !

ik vind wel dat de breaks te lang duren, ook had ik in de break rond 2:30 zoiets van gooi er nu een vette closed / open hat pattern in om hem echt op gang te brengen, de 8 minuten vind ik nu te lang mede door de lange breaks en te weinig variatie. Maar als dit compleet als minimal bedoeld is dan vind ik het in ieder geval nu al behoorlijk geslaagd :)

mij viel bij 2demaal luisteren nog steeds op dat de 'solo' geluiden wat dof klinken .

niet dat ik daar nu de komende jaren wakker van lig maar door dofheid (die ik persoonlijk hoor, misschien ben ik wel gek) verdwijnen die klanken naar de achtergrond, zo werkt het gehoor nu eenmaal.
terwijl de beats en vooral bass-synth wel helder klinkt.
misschien zou een of meer van die solo-synth klankjes wat meer hifi kunenn zodat ze meer op de voorgrond raken,,,..zo maar een tip omn wel of niet wat mee te doen.

succes en plezier!

Night rider, dat is wel een leuke associatie idd:)

Ik vind het ook wel een verdienstelijk nummer.
Maar het is me iets te weinig melodisch.
Ik heb met deze track behoefte aan wat extra akkoorden of een toonsoortwisseling.

Dang das echt de meest zaadloze versie van knightrider ooit, hoe moeilijk is het om dat nummer te verneuken!?!??! :? Echt ontspekt van alle kracht die het normale nummer heeft (funky basslijn haunting strings die knisperende arpeggio)

en waarom de fuck staat die gast naast een Ford Shelby Knightrider KITT car is toch echt gewoon een PONTIAC Trans AM klassieker

ah sorry moest het even kwijt :D

02:12 is te abrupt, en de synth die erin komt klinkt iets te hol, of te weinig spacey, of iets te luid (of een combinatie van deze 3)

De climax die oploopt tot 06:23 mag vergezeld worden met het opentrekken van de filter van de bassline synth. Na die climax mag je erin komen met zachte drums (snares en zo) als vaste ritme of als break.

Tenminste, dat had ik graag gehoord.

Verder klinkt het top. Lekkere punch en zo!

lekker ritme met die trommeltjes of wat het ook zijn, samen met dat baselijntje is het lekker. Voor de rest inderdaad hier ook dof, lijkt alsof er een lowpass filter over de stereo track heen zit die het hoog afkapt.

Zitten toffe dingen in, klinkt netjes hoor!

Ik zou alleen zelf het stuk tussen 0.16 en 1.00 eruit knippen. Lijkt me veel vetter als gelijk dat baslijntje erin knalt. Stukje van 3.40 naar 5.00 is ook net te lang voor m'n gevoel, en wat ook nog spannings-verhogend kan werken is om na 5.00 alleen de hoge pingel en baslijn erin te houden, dus die mid-tonen van de elektrische piano eruit. Dan heb je meer contrast, knalt hij er lekkerder in. Hopelijk heb je er wat aan :)

Cheers!

Back