Welk tijdschrift is goed over hard en software gear

Welk tijdschrift is goed over hard en software gear

• Idj

Stemmen: 0 0,0%
  • Oog & Oor

Stemmen: 1 3,6%
  • Computer Music

Stemmen: 5 17,9%
  • Anders nl.....

Stemmen: 22 78,6%

• Totaal aantal stemmers
    28

speady

Love cutoff!
Please plaats ook waar te verkrijgen...

In de Sound on Sound wordt ook heel veel (en goede) aandacht gegeven aan soft- en hardware

Hier ook een Interface. Computer Music heb ik alleen een keer op Schiphol zien liggen voor €15,- No way dat ik dat voor een blad betaal!

Greetz,

Yawgmoth

future music dat blad heb ik een paar nummers van vorig jaar van is net zoiets als interface.

Ik weet niet of het nog steeds bestaat....

Origineel geplaatst door Nolet
Nog 1 keer dan. SOS roeleert de audio scene. Geen ander blad komt in de buurt.
Klopt, alleen SOS heeft een professioneel niveau

FM en Interface komen niet eens in de buurt

Ik wordt een beetje gek van of iets professioneel is of niet.

Ik ben hobbyist!!! en Interface vind ik een leuk blad, of het nou het beste blad is :confused:

J-Run

Geef maar de oosterburen> goede uitgebreide reviews. De fm is een verlate kopie van de engelse versie> dus je bet altijd vertraagd. Interface> die gasten weten waar ze over praten en ze hbben een leuke 2e handsmarkt.
voor mij de keys en keyboards.

Ps. Waarom schrijft er QUeenmomverdomme nooit iemand iets op over het feit dat de euro ideaal is ivm aanschffen in het buitenland???

Sound on Sound is absoluut het beste magazine :)

another vote for SOS... ik heb alle in België verkrijgbare bladen geprobeerd.. the mix was ook niet slecht, maar dat bestaat ondertussen niet meer (zit samen met FM) .. en SOS is het enige blad waarbij ik me niet opgelicht voel als ik het gekocht heb (er staat tenminste iets in)

1e SOS (UK), 2e Keyboards (D), 3e Electronic Musician (VS), 4e Interface (NL), 5e Keys(D),
6e Keyboard(VS), 7e PCMusik (D) ......2041e Music Maker(NL kejje nagaan was ooit ut 1ste NLBlad
over spullen) ..... en dan hebben we het nog niet over recording gehad.

Voor het gehele overzicht van alle 3296 tijdschriften, die wij regelmatig volgen; dit is binnen-
kort als pdf van onze afwebplek neer te laden.

ISPdeRuiter

Back