Muziekstyle

Re: Muziekstyle

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
In welke categorie valt jou muziek.

in de categorie kutmuziek.

een vraagteken ziet er zo uit: ?

Re: Re: Muziekstyle

Origineel geplaatst door cyan_circle
in de categorie kutmuziek.

En ik maar denken dat het takkeherrie was. :P

Origineel geplaatst door cyan_circle

een vraagteken ziet er zo uit: ?

en dit valt onder de noemer sarcasme, leuk he z'n kater?

Het was de bedoeling om een enquete te plaatsen, maar das toch net ff te ingewikkeld voor mij.

Tsja, voor mij zijn er maar 2 soorten muziek.

Muziek die ik leuk vind en muziek die ik niet leuk vind. En dat grijze gebied ertussen doe ik niet al te moeilijk over. ;)

Ja, ik doe vaak vanne dittum, maar soms ook wel 'ns vanne.. eh.. nee, wacht, dat was met fietsen, offe..?
Nee, wacht ik bedoel dusse.. vaak vind ik enerzijds die richting mooi, maar dan is 't andere toch weer makkelijker en leuker.. nee, alleen makkelijker, bedoel ik hoewel mooi ook maar mijn mening is. Anderzijds heb ik wel weer een hekel aan iedere keer naar de Ardennen gaan, maar da's persoonlijk...

Als we toch geen antwoord geven..

Nee, mijn stijlen verschillen nogal van soundscapes, via techno richting D'nB. Met hier & daar uitstapjes richting TripHop a la Massive Attack, e.d.
Ruime smaak afhankelijk van bui..

Geen category:D Creative Drive!

Ik maak en maakte: Hardcore(alle vormen van Happy Hardcore,Gabber,Dark Core,New Style,Oldschool.),Trance(Hardtrance,Progressive en com trance),Club(Hardclub/Hardhouse),Hardstyle,Techno.:)

Vroeger in Fasttracker nog abiminabele house en hardcore. Vervolgens met General Midi (via m'n soundblaster AWE 32) beetje upbeat Jarre (arpeggio's stapelen dus). Tegenwoordig met m'n band symfonische (=progressive) rock. Maar ik heb nog steeds een Trancetrack staan die ik eindelijk eens moet afwerken.

Ben benieuwd wat ik over 5 jaar leuk vind! (als het maar geen kinderliedjes zijn...)

Laatst gewijzigd:
Back