Bass Bizarre
Stamgast
Origineel geplaatst door Modular Marty
Niemand, die het weet???
Deze vraag ligt heel gevoelig volgens mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Modular Marty
Niemand, die het weet???
Kijk, da's nog eens interessant. In depth op wetenschappelijk niveau: ff doorlezenOrigineel geplaatst door Hanz
Op die Aphex site staat een wetenschappelijk verhaaltje over het effect van Exciters: http://www.aphex.com/pdf/papers/APHEX_AES_reprint_Chalupper.pdf
.Je kan er je bijv. je eindmix doorheen halen. Voor bijv. een frisser geluid. Het lijkt dan of het geluid een stuk naar voren gehaald wordt en je minder het idee hebt dat het uit je speakers komt.

Eigenlijk trek je je mix uit fase,plat gezegdOrigineel geplaatst door musica
De SPLvitalizer is echt geschikt om je eindmix beter te maken...het kan je mix meer punch/"energie" geven.
Ook is de 204 een uitkomst voor VST-i's. Deze willen nogal eens flauw klinken in vergelijking met harware synths...totdat je de 204 erover gooit...[/B]
Origineel geplaatst door Neon Vomit
:confused:
Werkt dat ding nou met buizen of is ie helemaal digitaal?
Origineel geplaatst door joriz
op de onderkant van mijn EX5 zit een sticker waarop zoiets staat als 'aural exciter is a trademark of Aphex'.
En je kan dan ook een aural exciter kiezen bij de insert effects. Ik neem aan dat het in wel meer (yamaha) producten zal zitten? Heeft iemand een aural exciter in zijn Motif (ES) ?

Origineel geplaatst door 4-Tek
Het ding werkt voor zover ik weet helemaal analoog. Maar gewoon met transistors en nie met buizen.
Origineel geplaatst door Neon Vomit
Is de Aural Exciter type B ook helemaal analoog dan?
Hebben ze trouwens wat ruis, of valt dat wel mee?