De mooiste professionele studio's!

Als het je passie is, dan duw je alles aan de kant. Vind dat altijd zo dwaas als mensen dat zeggen, ofwel een tuinhuis, ofwel een Studer. Heb ook maar een Revox voor het moment. :P Ofwel een nieuw instrument ofwel geen nieuwe kleren voor het seizoen. Snel beslist.. kleren kunnen nog wel een seizoen mee. :D

Dwaas? Hmm nee. Het is dwaas om geld te "lenen" om iets te kopen. Als je het geld niet hebt dan heb je het niet.

ik denk maar zo:

als ik mijn muziek maar straks zo goed als mogelijk op losse sporen krijg ben ik tevreden.
als dan een platenmaatschapppij of dergelijks brood in mij ziet en er geld in wil steken, dan kan het altijd nog netjes in een top studio worden gemixt inclusief high tech tape machines, enzvoort...

Ik vind die Toe Rag studio in post 173 juist erg tof om te zien.
Vooral de tafel links uiteraard (EMI REDD) :D:D

Ik vind die Toe Rag studio in post 173 juist erg tof om te zien.
Vooral de tafel links uiteraard (EMI REDD) :D:D

Jij bent dan ook een buizenpie :biertje:

Maar zo'n Studer leeft 3 keer langer dan jou. :D
Daar mag je dik gerust in zijn :D.

Haha en de kosten voor het onderhoud zijn ook 3x hoger dan wat ik ooit op mijn rekening zal hebben staan.

Iedereen vindt dat de onderhoudskosten van tapemachines zo heel duur zijn :? :stupid
Valt echt goed mee hoor. Begin met je machine (alle gear trouwens) zo stofvrij mogelijk te houden en je komt al een heel eind ver ;).
Studer machines (en andere uit deze categorie) are built to last :engel:.
Er zijn natuurlijk gozers die op evilbay een fortuin voor een onderdeeltje vragen.
Die blijven er natuurlijk eeuwig en 3 dagen op staan... }:|

Cheers,
Exo. :mega:

Daar mag je dik gerust in zijn :D.

Iedereen vindt dat de onderhoudskosten van tapemachines zo heel duur zijn :? :stupid
Valt echt goed mee hoor. Begin met je machine (alle gear trouwens) zo stofvrij mogelijk te houden en je komt al een heel eind ver ;).
Studer machines (en andere uit deze categorie) are built to last :engel:.
Er zijn natuurlijk gozers die op evilbay een fortuin voor een onderdeeltje vragen.
Die blijven er natuurlijk eeuwig en 3 dagen op staan... }:|

Cheers,
Exo. :mega:

Ik heb de Telefunken opgegeven, dat prachtding hoorde thuis in een mastering studio, niet meteen bij een prullenpie op een slaapkamer. Heb een B77, en die blijft! Heel tevreden mee. :okdan: Zou hem zelf willen repareren als het nodig is, zo'n Revox is tenminste toegankelijk. Sound is niet ubertop, maar staat toch als een huis.

Benge, Play Studios Londen.

vnmgs8.jpg

attachment.php

Tja. Leg dat maar eens uit...

Attachments

• Studio_900_Qu60.jpg
    Studio_900_Qu60.jpg
    75,4 KB · Bekeken: 86
Inmiddels wat veranderd in huize Cretu.

Attachments

• cretu.jpg
    cretu.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 86
  • merlin.jpg
    merlin.jpg
    259,2 KB · Bekeken: 89
  • alchemist_02.jpg
    alchemist_02.jpg
    114,4 KB · Bekeken: 87
  • images.jpg
    images.jpg
    6,1 KB · Bekeken: 91
hehe

Attachments

• korgsys.jpg
    korgsys.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 89
Zal er nog eens leven inblazen.

32zmmfs.jpg

Vind het grappig dat ik hier es net een wat meer bescheiden home setup neerzet, en iedereen heeft er commentaar op dat het amateuristisch uitziet :D Ik vind het wel iets hebben..

Geen idee trouwens, als ik een mooie studio zie dan wil ik aan alles draaien, duwen, en knijpen "WAT DOET IE?", zoals een kleuter. Dat hebben vrouwen met kledingzaken, ja zo kun je het wel vergelijken denk ik! Kunnen wij net zo onverschillig doen aan de paskamers zoals zij doen als we ze onze studio laten zien. :D

Die foto komt uit een boekje welk je krijgt bij de LEGALE versie van Ableton.

Back