Hallow iedereen in deze hitte
,
Ik had ff een vraagje over een onderdeel van Cubase VST 5.1 dat ik nooit begrepen heb, namelijk het automatiseren... Ik ga vandaag nog maar eens de handleidingen nalezen om eens te kijken of ik er nu wel uitkom (ja ik weet het, schandalig voor een IT-er)... Trouwens: ik heb zowel de PDFjes, als de gedrukte handleiding (waar is de tijd dat je een volledig boekwerk bij een duur pakket kreeg
) en de doos en de dongle
, dus wordt toch wel eens tijd dat ik dit onder de knie krijg denk ik 
Hoewel ik de boel toch nog maar eens ga nalezen (dat kan nooit kwaad), was ik benieuwd of iemand me kan vertellen of de controls van de Bitcrusher zowiezo op een of andere manier zijn te automatiseren (liefst in te tekenen met de Controller-editor ofzo)... als ik het nu met de muis aan een van de controls van deze effect "draai", geeft het wel een aardig effect en wil daar ff verder mee experimenteren. Dus mijn vraag is eigenlijk alleen: is het mogelijk?
Ik heb het trouwens over het standaard Bitcrusher effect dat bij Cubase 5.1 geleverd werd.
Bedankt iig!
,Ik had ff een vraagje over een onderdeel van Cubase VST 5.1 dat ik nooit begrepen heb, namelijk het automatiseren... Ik ga vandaag nog maar eens de handleidingen nalezen om eens te kijken of ik er nu wel uitkom (ja ik weet het, schandalig voor een IT-er)... Trouwens: ik heb zowel de PDFjes, als de gedrukte handleiding (waar is de tijd dat je een volledig boekwerk bij een duur pakket kreeg
) en de doos en de dongle
, dus wordt toch wel eens tijd dat ik dit onder de knie krijg denk ik 
Hoewel ik de boel toch nog maar eens ga nalezen (dat kan nooit kwaad), was ik benieuwd of iemand me kan vertellen of de controls van de Bitcrusher zowiezo op een of andere manier zijn te automatiseren (liefst in te tekenen met de Controller-editor ofzo)... als ik het nu met de muis aan een van de controls van deze effect "draai", geeft het wel een aardig effect en wil daar ff verder mee experimenteren. Dus mijn vraag is eigenlijk alleen: is het mogelijk?
Ik heb het trouwens over het standaard Bitcrusher effect dat bij Cubase 5.1 geleverd werd.
Bedankt iig!

Dan weet ik iig dat ik wat uit te zoeken heb