Is Bitcrusher te automatiseren in VST5?

ironfreq

You're the man now, dog!
Hallow iedereen in deze hitte :mexico: ,

Ik had ff een vraagje over een onderdeel van Cubase VST 5.1 dat ik nooit begrepen heb, namelijk het automatiseren... Ik ga vandaag nog maar eens de handleidingen nalezen om eens te kijken of ik er nu wel uitkom (ja ik weet het, schandalig voor een IT-er)... Trouwens: ik heb zowel de PDFjes, als de gedrukte handleiding (waar is de tijd dat je een volledig boekwerk bij een duur pakket kreeg :frons: ) en de doos en de dongle :smeris: :engel: , dus wordt toch wel eens tijd dat ik dit onder de knie krijg denk ik :D

Hoewel ik de boel toch nog maar eens ga nalezen (dat kan nooit kwaad), was ik benieuwd of iemand me kan vertellen of de controls van de Bitcrusher zowiezo op een of andere manier zijn te automatiseren (liefst in te tekenen met de Controller-editor ofzo)... als ik het nu met de muis aan een van de controls van deze effect "draai", geeft het wel een aardig effect en wil daar ff verder mee experimenteren. Dus mijn vraag is eigenlijk alleen: is het mogelijk?

Ik heb het trouwens over het standaard Bitcrusher effect dat bij Cubase 5.1 geleverd werd.

Bedankt iig! :doei:

Ja, dat kan.
En lees die handleiding dan maar eens door. ;)

ja dat kan, je kan het ook gewoon tekenen in de controller editor inderdaad.
het enige wat je hoeft te doen is erachter komen welke midi cc nummers welke parameters beinvloeden. dat weet ik helaas ook niet, maar aan de andere kant kan het maar hooguit 127 keer fout gaan...:D

Origineel geplaatst door fuse
Ja, dat kan.
En lees die handleiding dan maar eens door. ;)

Thanks voor de antwoorden allebei :) Dan weet ik iig dat ik wat uit te zoeken heb :D
Ik snap er nog niet zo veel van, ik kan toch geen MIDI-part aanmaken die naar de Bitcrusher wijst?

Nou ja, ik duik de boeken in :D

Schaam...

Schaam...

Jongens, ik schaam me diep :o:

Was een eitje idd... Soms is een handleiding lezen toch best wel nuttig :L

[EDIT]Ik ben er nu wel helemaal uit :)[/EDIT]

Laatst gewijzigd:
Back