Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeer vermoeiend luisteren op een koptelefoonLaat ik maar hier ook een eigen draadje beginnen ipv mijn videos te droppen in modulaire topics. Anderzijds, tracks zijn 't niet echt, maar modulaire patches.
Iets rustigs om mee te beginnen:
Buchla Modular Sounds 22 - YouTube

. Maar Hanz, wat jouw wellicht opvalt is de frequency shifter up & down outputs hard links en rechts gepand.
te voorkomen zal ik daar wat minderen (half links & rechts zal misschien ook wel goed zijn !). Matiging en goeie smaak zijn mij echter gewoonlijk vreemd ! Evenals goeie monitoring trouwens. Thanks, en qua sound twijfel ik daar ook niet aan. Ik ga een collecte beginnen.Overigen, "stupide" ik heb naar je soundcloud geluisterd en dat klinkt wel goed. Ik denk dat een modular daar perfect in zou passen, als dat je vraag was! Niet meer twijfelen, gewoon doen
...

Gisteren me wat geamuzeerd met de Microstation als Serge controler:
Maar even serieus. Op zich vind ik dit soort modular jams wel plezant om te luisteren als ik er in de stemming voor ben. Het leuke aan modulaire synths zijn vooral de mogelijkheden tot het designen van eeuwig veranderende patterns en parameters.