Yamaha FB-01 FM synth module

Status
Please reply by conversation.

Wootson

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een Yamaha FB-01 FM synth. Deze dus:
http://vintagesynth.com/yamaha/fb01.php

%2524%2528KGrHqR%252C%2521joE6J6lUy2NBOq%2528V%252BdE0Q%257E%257E60_3.JPG

Wel eentje die optisch en technisch in perfecte staat is. Richtprijs voor een hele mooie is €50.

Even voor de duidelijkheid: ik zoek geen TX81Z, YS-serie (UFO met ingebouwde rekenmachine) of welke andere FM synth dan ook. Alléén de FB-01. Deze ga ik gebruiken voor SEGA Mega Drive-achtige muziek mee te maken en de FB-01 heeft veruit de meeste overeenkomsten met het type geluid van de Yamaha YM2612 chip die in deze videogameconsole aanwezig is.

Vroeger kreeg ik meer FB01's binnen dan ik kon verkopen. Gelukkig is dat nu voorbij. Tip: kijk op eBay.de; daar staat meer te koop dan op Marktplaats en ik woon dicht bij de grens.

Tot op heden heb ik een drietal aanbiedingen gehad. Er is nog niets rond, dus mensen die graag hun FB-01 kwijt worden kunnen nog reageren.

Nog steeds op zoek. Wel eentje gevonden maar de eigenaar kan hem niet direct verkopen i.v.m. lopende muziekprojecten en de zoektocht naar een DX100. Dus, iemand die wel direct zijn FB-01 van de hand kan doen is alsnog welkom om een voorstel te doen.

Ik vermeld het nog maar eens: alleen eentje in perfecte staat met zeer minimale gebruikerssporen. Dus niet eentje die Thunderdome 1 t/m 100 heeft overleefd. En ik zou graag een aantal duidelijke foto's zien vooraf.

Status
Please reply by conversation.
Back