Advies gevraagd bij release deal

Je vergeet situatie 3: jij betaald 500 euro, er wordt niets verkocht= 500 euro verlies.
voor het verlies zou je iets in moeten bouwen. Maar dan nog 500 euro neerleggen, opeens label weg :erm:. Zo riekt i idd. naar scam. Had ik niet aan gedacht/ te naif van mij, scherp van jullie :okdan:

Vandaar ook mijn aanbod aan jou, er zijn hier geen garanties dat er iets verkocht gaat worden. Niemand kan dat soort garanties ook afgeven. Vandaar de achteraf afrekenen methode, beloning naar inzet en niet beloning zonder inzet.
Zo is dat helemaal mee eens :okdan:

Anyway, ik heb al jullie muziek geluisterd en ik vind het allemaal helemaal geweldig. Voor 50 euro stuur ik een emailtje naar bekende dj's. Any takers ?

De topicstarter zelf is blijkbaar direct na het droppen van de beginpost naar aan de rand van het MTV zwembad (voor de Belgische leden: het plonsbad) vertrokken :mega:

Attachments

• Activiteit.png
    Activiteit.png
    24,3 KB · Bekeken: 192
De topicstarter zelf is blijkbaar direct na het droppen van de beginpost naar aan de rand van het MTV zwembad (voor de Belgische leden: het plonsbad) vertrokken :mega:

Heel deze discussie is dus helemaal voor niets geweest! 8o)

Back