Yamaha c6sx

Shelsan

Nieuwkomer
Wie kan mij helpen,
ik heb een yamah c6sx, maar ik zou graag willen weten waar ik de beats/samples/demo's kan vinden die er al in zitten.

je bedoelt de zooi die op de bijgeleverde SmartMedia staat?

groet

Tom

yamaha cs6x

yamaha cs6x

JA nou het gaat om de beats die in het geheugen of zo staan.
Waarop ik in kan spelen. Die gozer in de muziekwinkel demonstreerde dat en speelde dus de melodie op de beat (sample/demo) die in de synthesizer stonden.
Maar de gebruiksaanwijzing is op z'n allervaagst geschreven, dus ik kom er niet echt uit.
Het zou best de smartmedia kunnen zijn, maar waar vind ik dat dan????
AUB help

OOOOOHHHH

Simpel dus...

Doe het volgende...

1. Druk op SEQ PLAY toests
2. Bevestig met YES
3. Dan selecteer het DEMO wat je wilt horen
4. Druk op PLAY/STOP van de SEQ PLAY sectie....
5. En speel maar mee met de demo !!!

LATERRRRR

CP

Of misschien bedoel je dit....

1. Druk op Perform
2. Dan selecteer bank A t/m H.... (maakt dus niet uit) en dan altijd 1 / 2 / 9 / 10 hieronder zitten de standaard beats....dus bijv... C2.....
3. Selecteer dus bijv C2 en speel een note... je hoort nu de beat.... en je kunt daarna beginnen met je melodie!!!

Was dit hem??

Greetz...

CP

Yamah cs6X

Yamah cs6X

Hartstikke bedankt iedereen,

Ik krijg weliswaar geluid uit mijn synthesizer, ik had eerst geen audio aansluiting, nu dus wel.
Ik kan altijd nog goede beginnerstips gebruiken, want de handleiding is wel supervaag.

Bijoorbeeld hoe krijg ik in godsnaam geluid uit mijn mic. Hij is aangesloten op de synth maar ik hoor helemaal niets.

OKe thank you guys.

dat zulke mensen nog bestaan, die je weliswaar willen helpen,

Re: Yamah cs6X

Re: Yamah cs6X

Origineel geplaatst door Shelsan
Hartstikke bedankt iedereen,

Ik krijg weliswaar geluid uit mijn synthesizer, ik had eerst geen audio aansluiting, nu dus wel.
Ik kan altijd nog goede beginnerstips gebruiken, want de handleiding is wel supervaag.

Bijoorbeeld hoe krijg ik in godsnaam geluid uit mijn mic. Hij is aangesloten op de synth maar ik hoor helemaal niets.

OKe thank you guys.

dat zulke mensen nog bestaan, die je weliswaar willen helpen,

Hmmmm..... handleiding is toch niet ZO vaag?????? Anyway.... ik ga er hier wel even van uit dat je de MIC goed hebt aangesloten.... en ook dat je dit op de Line In van de CS6X hebt gezet om zo via de Phrase Sampler van de CS6X geluiden te kunnen samplen????? CORRECT???????

Let me know...

CP

Back