under construction - gepingel

Kap daarmee man! :D Probeer uit de comments de delen te halen waarvan je kunt leren. Kun je met de rest niets, dan kieper je dat lekker overboord. Dus zet die track nou terug en stel je open voor adviezen. :peukie:

Bovendien misgun je anderen een goed ochtendhumeur, ik had dat "Dzoing dzoing dzoing" best even willen horen!

Precies, en erg jammer van een liedje met potentie. Laat je nou niet meteen omver blazen door twee minder positieve commentaren.

Strakker maken, mee eens... Maar met een muis?
Ik wilde dit trackje juist wat meer 'naturel' laten zijn.. :-)
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat de vrije vorm hier afbreuk doet aan de inhoud van het liedje. In essentie zou het gewoon een mooi luisterliedje kunnen zijn, qua progressie etc. Dat idee wordt imho een beetje tegengewerkt door de losse timing, die bij de luisteraar veel te veel aandacht opeist en dus afleidt van het in wezen prima liedje.

En met de muis wat nootjes rechtzetten als die in de opname niet helemaal goed stonden, wat is daar mis mee?

hallo, wordt een beetje knipperbolsoap alhier, waarom laat je anderen bepalen of ik het wel of niet mag horen.
als jij het erop zet , zet het dan erop. maak toch geen hol uit of iemand het niet leuk vind??
doe het voor jezelf, en ik wil het trouwens ook eens even horen. ben wel benieuwd inmiddels, dus de marketing is in ieder geval al goed in orde...

Back