Houten zijkantjes Volca

Mooi bouwpakketje van 6.4MB, even de plankjes unzippen en je kunt hem in elkaar lijmen.

watn fokking vette houders / maakter 100 je bent ze zoowkwijt en een maand oftweewerk'-]
:P:doei:

als ik de tools zou hebben en het materiaal zou ik er geen probleem mee hebben.. vind erg leuk om te doen, want synths en houtbewerking... toppunt van analoog?? maar de juiste tools voor grotere produktie heb ik (helaas) niet... ik heb er nu 3 staan ... allemaal stuk voor stuk handwerk.. geen 1 hetzelfde, maar wel errug nice straks als de andere 2 Volca`s erin zitten :D

zit 'ie nou vast aan de behuizing of hangt/ligt 'ie er alleen maar op/in?
de foto's zien er ook wel erg vintage uit, niet heel erg duidelijk dat wazige bruin...

de Volca ligt er min of meer los in.. echter, heb aan de zijkanten, in de binnenkant, 2 strookjes leer geplakt.. hierdoor klemt de Volca precies vast genoeg om niet te wiebelen, glijden of er zelfs uit te vallen als je het geheel op z`n kant houd...

in de zip file die ik hier gepost heb staan foto`s zonder vintage filter

dat je er niet gelijk een echte jack output op hebt gezet

ik kan aardig knutselen met hout , maar van electronica heb ik geen kaas gegeten..
en dan zou ik er nog eerder een MIDI out op plaatsen

wie weet ooit..

Jeuz, ik hoop dat korg meekijkt, Volca 2.0
graag 50 groter, iets meer outputs en die mooie houten zijkantjes voor... 200 euro :{

Fraai hoor.
mooie oplossing om er makkelijker mods bij te proppen.

Nog een tip!
In deze tijd van het jaar zie je nog weleens wijn in houten kistjes voorbij komen, das ook vaak mooi om iets mee te doen. Met van die sjieke brandmerken e.d.
Al is het wel vaak waaibomen hout...
Maar goed! Wijn er uit electronica er in. :D

Back