Maschine Mikro MK1 note repeat vraagje

jordandb

Stamgast
Dag allemaal,

Ik heb net een Maschine Mikro mk1 op de kop kunnen tikken en zoals verwacht is het een enorm leuke aanvulling om te gebruiken tijdens mijn livesets. Vooral de note repeat functie vind ik geweldig. Nu heb ik echter een vraagje. Als ik de note repeat functie op de mikro nu wil gebruiken moet ik echter steeds de note repeat knop inhouden. Mijn vraag: is het mogelijk om deze knop op een soort hold te zetten zodat ik deze niet moet blijven indrukken? Opzich is dit niet zo erg maar tijdens het live spelen zou het toch leuker zijn om één hand vrij te houden om met andere fx etc te spelen.

Alvast bedankt :okdan:!

Jordan

Welk OS draai je erop?

Als je NOTE REPEAT indrukt en dan op je scherm links kijkt zie je note repeat met een witte outline, druk op de knop erboven/onder (weet niet percies ik heb een MK1 unit) dan wordt ie zwart en blijft actief totdat je die knop weer indrukt, maar je kan ook note repeat knop gebruiken zodat die dan als een hold repeat on/off werkt

Dit kan je trouwens bij heel veel functions doen die anders alleen maar temporary werken.

Hey Septic,

Bedankt man! De knop die je moet indrukken is de 'main'- knop net boven de draaiknop idd.
Thx!!

Back