Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De voorlopig definitieve versie. Deze is naar een forumlid gegaan.
Die draagt de wereld op zijn schouders
Dit jaar de ARP 2600 kloon gebouwd. Moet nog wel de bekende bugs eruit halen, maar doet het op zich al prima. Erg fijn apparaat.
Onlangs ook die DR55 kloon in elkaar gezet.
Nu bezig een drum sequencer te prototypen op Attiny.
Foto dan!
En die drumsequencer daar ben ik errrrg benieuwd naar. Wat wordt het voor iets?
Foto's staan er op. Excuses voor de afmetingen.
De drum sequencer wordt er in eerste instantie één met een 16 stappen interface.
E.e.a draait nu op een arduino met daarnaast een aantal shift registers om het aantal beschikbare pinnen uit te breiden. Die shift registers zijn eenvoudig te chainen dus de interface is makkelijk uit te breiden in blokken van 8 stappen. De firmware houdt daar ook rekening mee.
Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van de eerste versie van de firmware. Editing van de sequences (meerde "kanalen" uiteraard) werkt nu. Volgende klus worden de triggers uit.
Daarna weer een deel van de interface toevoegen.
MIDI in/uit staan uiteraard ook nog ergens op de wensenlijst.
Oei, die foto's staan er wel heel groot op.
Ben nieuw hier, is er een manier om afbeeldingen te schalen naar bv 50%?

Haha die fotoos doen wel iets met de leesbaarheid van het forum ja, maar het is ook een flinke klus geweest dus het mag!
De cowbell, hats en cymbal PCB kan ik helaas niet zien maar ik vind het heel interessant en die sequencer die wil ik in de gaten houden. Kan dat? Houd je ons hier alsjeblieft op de hoogte? Ik heb hier nog wat 808 cloontjes liggen en ik wil er heel graag een toffe sequencer voor...