DANCE (Let's Move) + vocals

M.V.

Nieuwkomer
Hier een stukje muziek dat ik samen met een zangeresje gemaakt heb.
Reacties zijn welkom. Wie weet waar je hiermee het best naartoe kunt ?

Kun jij me kort vertellen hoe ik dat doe want ik ben hier nog niet lang bezig.

Heb je een homepage?

Misschien heb je hem al op een site geplaatst. De file aanklikken d.m.v. rechtermuisknop. Snelkoppeling kopieren en klaar is kees. Lukt dit niet dan de file aanklikken en de snelkoppeling in het adres balkje van Internet Explorer kopieren door deze blauw te maken en ook weer rechtermuisknop indrukken. In je post klik je weer op rechtermuisknop en kies je plakken.

Heb je geen homepage, dan wil ik wel wat ruimte beschikbaar maken op mijn homepage, alleen dan moet je de file naar mij opsturen in Winzip formaat.

Groet Erik

Bedankt voor de tip. ik heb dus geen homepage en zal dus eerst eentje moeten aanmaken. Ben niet zo technisch met deze spullen dus bedankt voor je aanbod om ruimte vrij te maken maar ik ga dit een ander keertje uitzoeken. Voor mij is computer een middel om muziek te maken en als het me te lang duurt heb ik zo iets van. Weer tijd verloren om wat goeie songs te maken. ik werk met een G-3 Mac en zou ook niet weten hoe ik dat met Winzip moet doen. kan hem je wel eens als mp3 doorsturen.

Oke!

Probeer dan de Mp3 file op te sturen, dan zet ik hem op mijn homepage en plaats ik de link voor je.
Alleen weet niet of zo'n grote file verstuurd kan worden naar mijn e-mail adres. Proberen kan altijd.
Laat ik de demo 2 weken voor je staan. Is dat goed? Tenzij jij hem er natuurlijk eerder af wil hebben.

Mijn adres: erik.vermeer@wanadoo.nl

Groet

Back