AFXIV Alice part I

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Deel 1 van een Artificial project, "Alice will return (if you like it)
She will show you how deep the rabbit hole goes" .....

https://soundcloud.com/warehousegrooves/afxiv-alice-part-i

Oeh, lekker geluid :)
De bas is wel erg hard, maar een prachtige track! Misschien bij de bas wat harmonischen toevoegen (is nu een pure sinus als ik me niet vergis) en wat minder hard.

Dank je Skies, er komt een deel II en ik hoor ook het een en ander wat imo iets beter kan, maar ik ben blij dat je er van genoten heb :okdan:

Komt u maarrrrrrrr :)

A ) Kut met peren
B ) Kan beter/heb beter van je gehoord
C ) Topper mits je ........ aanpast
D ) Kan niet wachten op deel II

Mooi qua arrangement.. heerlijk sferisch.. :) Ritme ook wel lekker experimenteel.. alleen die derde tel, de snare/clap sound kan denk ik iets harder en die noise die er elke maat (of 2 maten) inkomt vind ik een beetje hard/storend.... misschien ietsie zachter of het aantrekkelijker/ruimtelijker laten klinken met fx oid?

Luister op een Sennheiser HD 25-1 en het is me niet echt duidelijk wat er allemaal qua basgeluiden gebeurt daar beneden.. dus idd misschien daar ook ff naar kijken.. zoals Skies ook al zei..

Denk dus optie C :D

Erg tof! Ik sluit me aan bij de eerdere commentaren, die clap hoeft van mij niet harder, die noise kan idd wel iets zachter en/of wat meer reverb hebben. En misschien dat je in het laatste stuk nog iets nieuws kunt toevoegen, want daarin herhaal je nu alleen maar elementen die al vaak genoeg herhaald zijn.

Is genoteerd :)

Ga "binnenkort" aan een deel II beginnen (eerst ander werk afmaken) en neem deze dingen meteen mee.

Er waren een paar kleine dingen waar ik niet geheel happy mee was en vanwege een update naar OSX 9.2 deed Ableton live 8 raar (toetsenbord en muis bevroor bij het zoomen en "8" bleef hangen) waardoor een aantal essentiële dingen verloren zijn gegaan. * was er ook wel even klaar mee :D

ik heb na plaatsing van dit nummer op Soundcloud Ableton 8.4.2.b2 (beta) geïnstalleerd waarnaar het probleem opgelost was.
Kan dus een mooi vervolg maken.

Hoed, rand en bedankt voor je input heer "zakmes" :)

Back