cyan_circle
_beware of perverts_
Origineel geplaatst door shappy1010
En als er dan es een voorzichtige post gaat over "synthesizer muziek" Vangelis of Enigma wordt er ZOOOO supernegatief over gedaan. En waar we al helemaal niet op zit te wachten zijn gaffies die vertellen dat ze met hun pentium III en wat software net zoveel kunnen bereiken als een professionele studio van $$$$$$. Dan trap je gewoon op iemand zijn staart, en dat moeten sommige zich gewoon realiseren. Dat schrikt denk ik toch de toestenisten of andere studio/livemuzikanten zoals mijzelf een beetje af. Een vriend van mij die een prof studio heeft komt precies op die reden nooit meer op deze forum.
mooi. laat hem maar weg blijven als ie niet meer wil.
en wat betreft "die pentium III gaffies" (wat dat ook mag betekenen)... ik ben er zo een. en niet zo een die net begonnen is en geen geld heeft voor 'echte' spullen
maar iemand die er bewust voor kiest alles met software te doen.dat herinnert me eraan: kan jij noten lezen? kan jij contrapunt partituren schrijven? kan jij een geloofwaardig strijkers- danwel blazerskwartet een nummer laten spelen? wie is hier dan een echte muzikant?
sorry hoor maar als jij zegt dat ik "mensen met een professionele studio" (ooeeh ik ben ZO onder de indruk) wegjaag dan ga je zelf maar een eindje lopen.

en meteen kolen op het vuur gooit.
waah cool in dat geval. maarja het is dan wel kinderspeelgoed, net zoals software waar dance/house mensen zo van houden, die zijn tenslotte minder dan de rest.