cloudman
ex nihilo creatum ens
wel wel wel, kindertjes toch.
ik heb nu de moeite genomen om gans dit pak tekst te lezen.
ik deed nog een poging middenin met mijn citaat van Lim-Dûl om iets duidelijk te maken,
maar helaas. men leest veel liever de flamewar. (oke, toegegeven, ik ben ook zo, sensatie is lekker soms)

anyway. ik heb zoiets van: waar houden jullie je mee bezig? en waarom?
ik had veel liever geproefd van jullie zoete kennis over de fundamenten van de muziek
dan amateuristische scheldpartijen. (geef toe mensen, dat kan grovver. als je iets doet, moet je het proberen
goed doen. dus had je het beter niet gedaan. een discussie van visies over muziektheorie was voor mij waardevoller geweest)

neen, het kan goed zijn om je frustraties te uiten, maar om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje de spuigaten
uitlopen en zeer jammer. voor de rest is dit een schitterend forum, en is dat eigenlijk niet een
klein beetje misbruik van dat forum?

owkee, zoals velen zeggen: het is het internet. en inderdaad, daar durft men wel nogaleens
geen idee meer te hebben van grenzen en dergelijke. Shit happens he.
Ik vind het ook geen leuk fenomeen, maar blijkbaar doet het zich ook hier voor
anyway. the real world zal wel harder zijn dan dit. (bweuk real world sucks)
In ieder geval, wat hier iemand ook al schreef (iets met een Y): het enige wat je hier staat te doen is
hard roepen van: "kijk ik ben niet bezig met muziek".
en dat is spijtig. voor jullie. want de rest van de wereld trekt zich dat toch niets aan.
dus ja, kijk mensen. tamuzement nog. until next flame-war
groeten
cloudy
P.S.: blijkbaar ben ik geen toetsenist, geen hardware freak (heb geen) geen muziekant, heel misschien musicus,
als je mij dat ook al kan noemen... maar ben ik gewoon filosoof.
voila
(hihi)
P.S.2: wat voor belang hebben we bij het bouwen van een hierarchie tussen muziekanten en genres?
geen dacht ik...
ik heb nu de moeite genomen om gans dit pak tekst te lezen.
ik deed nog een poging middenin met mijn citaat van Lim-Dûl om iets duidelijk te maken,
maar helaas. men leest veel liever de flamewar. (oke, toegegeven, ik ben ook zo, sensatie is lekker soms)

anyway. ik heb zoiets van: waar houden jullie je mee bezig? en waarom?
ik had veel liever geproefd van jullie zoete kennis over de fundamenten van de muziek
dan amateuristische scheldpartijen. (geef toe mensen, dat kan grovver. als je iets doet, moet je het proberen
goed doen. dus had je het beter niet gedaan. een discussie van visies over muziektheorie was voor mij waardevoller geweest)

neen, het kan goed zijn om je frustraties te uiten, maar om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje de spuigaten
uitlopen en zeer jammer. voor de rest is dit een schitterend forum, en is dat eigenlijk niet een
klein beetje misbruik van dat forum?

owkee, zoals velen zeggen: het is het internet. en inderdaad, daar durft men wel nogaleens
geen idee meer te hebben van grenzen en dergelijke. Shit happens he.
Ik vind het ook geen leuk fenomeen, maar blijkbaar doet het zich ook hier voor
anyway. the real world zal wel harder zijn dan dit. (bweuk real world sucks)
In ieder geval, wat hier iemand ook al schreef (iets met een Y): het enige wat je hier staat te doen is
hard roepen van: "kijk ik ben niet bezig met muziek".
en dat is spijtig. voor jullie. want de rest van de wereld trekt zich dat toch niets aan.
dus ja, kijk mensen. tamuzement nog. until next flame-war
groeten
cloudy
P.S.: blijkbaar ben ik geen toetsenist, geen hardware freak (heb geen) geen muziekant, heel misschien musicus,
als je mij dat ook al kan noemen... maar ben ik gewoon filosoof.
voila
(hihi)P.S.2: wat voor belang hebben we bij het bouwen van een hierarchie tussen muziekanten en genres?
geen dacht ik...